SixFlags een probleem?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Een tijdje geleden hebben we met vrienden afgesproken naar SixFlags te gaan, komend weekend. Nu ben ik al niet zo dol op al die achtbanen e.d. maar in dit geval 'baart' het me wat meer zorgen; ik ben nl. bijna 7 weken zwanger van ons 1e kindje.
Wat denken jullie... kan het kwaad met zo'n verse zwangerschap heen en weer geschud & rondgedraaid te worden of heb ik nu een mooi excuus om vanaf de grond bewonderende blikken te werpen naar mijn vriend de waaghals?
Dank voor jullie reactie!

Het is heel eenvoudig. Als je zwanger bent mag je niet meer in achtbanen, vraag maar aan je vk. Dus blijf maar lekker aan de grond!

bof jij even,je mag er niet eens meer in,staat overal aan gegeven bij de atrakties!!! lekker met beide beentjes op de grond blijven dus!!!

inderdaad overal staat aangegeven bij de achtbanen dat het voor zwangere vrouwen niet geschrikt is.
dus geniet er van om met beide benen op de grond toe te kijken..

groetjes en succes verder.
ilonka

Dank voor jullie reacties. Da's duidelijk: ik heb een legitiem excuus, yeah! Ik zal maar zorgen voor de foto's en de broodjes, dan!

Hallo,
HOERA!!!!, zeer goed excuus!!!! Wij zijn (toen ik 20 weken was) naar Euro Disney geweest. Ik had dus DE perfecte smoes om niet in de achtbaan te hoeven.
Groetjes

lijkt me zeer onverstandig ja, om geshaked en gemixed te worden...hahaha
zorg maar lekker voor broodjes en koffie ja! enne...hopen op mooi weer!!
gr. sandy

Terug
Bovenaan