A
Anoniem
Guest
Bedankt voor je reactie. Wij zijn vanaf juli 2003 bezig. Ik werd niet ongi en ben om die reden naar een half jaar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Heb ook provera gehad en Clomit. Eerst 50 mg, en toen dat niet aansloeg 100 mg. Hierna heeft het nog een aantal maanden geduurd voordat ik een regelmatige cyclus heb. (van ongeveer 32 dagen) Afgelopen maand hebben ze een samenlevingstest gedaan, helaas was het troebel en konden ze geen uitslag geven. Wat heel raar is, is dat de test niet over hoeft. Heb jij wel een eigen eisprong, of was deze heel onregelmatig. (omdat je provera en clomit gebruikt)
Op dit moment loop ik dus al weer een jaar bij het ziekenhuis. Morgenmiddag moet ik voor de baarmoederfoto. Hier zie ik best wel tegenop. Maar het is voor een goed doel. Ze gaan inderdaad met een of andere vloeistof mijn eileiders doorspuiten. Kun je via een scherm meekijken en hoelang duurd het voor de uitslag.
De stemmingswisselingen ken ik, ben de hele dag al niet te genieten. haha.
Ook wij hebben er helemaal genoeg van. Natuurlijk gaan we wel door maar bedenken ook hoe ver we willen gaan. Ik heb het een en ander op internet gevonden van eventuele behandelingen na de baarmoederfoto (wanneer het negatief is). Hier wordt je niet vrolijk van en dan hebben we nog een zware weg te gaan. Maar we blijven positief. Hopelijk valt het allemaal mee.
Op dit moment loop ik dus al weer een jaar bij het ziekenhuis. Morgenmiddag moet ik voor de baarmoederfoto. Hier zie ik best wel tegenop. Maar het is voor een goed doel. Ze gaan inderdaad met een of andere vloeistof mijn eileiders doorspuiten. Kun je via een scherm meekijken en hoelang duurd het voor de uitslag.
De stemmingswisselingen ken ik, ben de hele dag al niet te genieten. haha.
Ook wij hebben er helemaal genoeg van. Natuurlijk gaan we wel door maar bedenken ook hoe ver we willen gaan. Ik heb het een en ander op internet gevonden van eventuele behandelingen na de baarmoederfoto (wanneer het negatief is). Hier wordt je niet vrolijk van en dan hebben we nog een zware weg te gaan. Maar we blijven positief. Hopelijk valt het allemaal mee.