Sjaantje

A

Anoniem

Guest
Bedankt voor je reactie. Wij zijn vanaf juli 2003 bezig. Ik werd niet ongi en ben om die reden naar een half jaar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Heb ook provera gehad en Clomit. Eerst 50 mg, en toen dat niet aansloeg 100 mg. Hierna heeft het nog een aantal maanden geduurd voordat ik een regelmatige cyclus heb. (van ongeveer 32 dagen) Afgelopen maand hebben ze een samenlevingstest gedaan, helaas was het troebel en konden ze geen uitslag geven. Wat heel raar is, is dat de test niet over hoeft. Heb jij wel een eigen eisprong, of was deze heel onregelmatig. (omdat je provera en clomit gebruikt)

Op dit moment loop ik dus al weer een jaar bij het ziekenhuis. Morgenmiddag moet ik voor de baarmoederfoto. Hier zie ik best wel tegenop. Maar het is voor een goed doel. Ze gaan inderdaad met een of andere vloeistof mijn eileiders doorspuiten. Kun je via een scherm meekijken en hoelang duurd het voor de uitslag.

De stemmingswisselingen ken ik, ben de hele dag al niet te genieten. haha.

Ook wij hebben er helemaal genoeg van. Natuurlijk gaan we wel door maar bedenken ook hoe ver we willen gaan. Ik heb het een en ander op internet gevonden van eventuele behandelingen na de baarmoederfoto (wanneer het negatief is). Hier wordt je niet vrolijk van en dan hebben we nog een zware weg te gaan. Maar we blijven positief. Hopelijk valt het allemaal mee.

He eva,

Ik ben erg niewsgierig hoe het met je is gegaan en hoop voor jullie dat het ok is! Dat er geen toestanden volgen! Ben aan het duimen.
Vind het wel raar dat je de foto nu pas moet, dat is het eerste wat ze doen want als het verstopt zou zitten heeft clomid geen zin. Het eitje kan dan niet wegkomen en de zaadjes niet bij het eitje. en al helemaal raar dat de test niet over moest (heb hem zelf 2 keer gedaan)

Ben zelf inderdaad erg onregelmatig. bezoeken nu sinds een half jaar het ziekenhuis (de testen gingen allemaal erg snel!!)
Ben twee weken terug weer naar het zkh geweest voor een inwendige echo (word je ook ziek van, van die echo's)
,ik werd maar niet ongesteld. Van tevoren moest ik eerst testen, maar ik wist al dat het toch negatief was.
Heb in die maand geen eisprong gehad, tja dat schiet dan lekker op. Toen knapte er ff iets bij me. Had er helemaal genoeg van.

Wij zijn sind 1 januarie 2002 bezig. Alweer bijna 2 jaar. De tijd gaat veel te snel.....

Heb nu ook zo'n last van die stemmingswisselingen..pffff,grrrrrr, hahahaha.

Zou willen dat de volgende echo een echte was!

Succes met alles!!!!!!!!

groeten Sjaantj

ps: ik kan je aanbevelen om niet al teveel informatie op te zoeken, daar kun je je alleen maar nog drukker om maken!
nogmaals succes!

Terug
Bovenaan