sjablonen NIJNTJE voor babykamer

Hallo mede-zwangeren,

Heeft iemand een adresje waar ik sjablonen voor NIJNTJE kan kopen?? Of misschien een internetsite waar ik ze kan bestellen??? Ik ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen, maar misschien jullie wel. Ik woon in de randstad dus zou handig zijn als het ergens in de buurt is.

groeten,
CIBI

Hoi Cibi,

wie weet verkopen ze die in de nijntje winkel in Amsterdam(beethovenstraat). Ik kom er zelf graag, ben verslaafd aan Nijntje en mijn babykamer(nu nog de kamer van mijn dochter van ruim 2) is dan ook helemaal nijntje, van het behang tot de gordijnen en is nog altijd mijn meest favo kamer in het hele huis!!!

groetjes en succes met zoeken.

Odette(19 weken)

Hoi!

Is er alleen in Amsterdam een Nijntje-winkel?
Wij hebben nu een Nijntje-behangetje en ik wil het ook verder aankleden met Nijntje maar ik heb de pastelkleuren van Nijntje en wat je verder in de winkels zie,  zijn alleen de originele (harde)  kleuren van rood, geel en blauw en dat staat toch echt niet bij het zachte blauw van het behangetje.

groetjes, Karin

Odette, bedankt voor de tip ik ga het proberen, en Karin anders moet je even op www.nijntje.nl kijken, hij zit ook in Maastricht, Zwolle en Breda        

Groeten,
CIBI

hoi CIBI,

Ben jij ook zo nijntje gek? Wij zijn er helemaal weg van en we hebben geluk want er ligt een nijntje winkel in maastricht, dus ik wip er iedere keer even binnen. Er zijn maar 4 van die winkels in heel nederland, de andere 3 liggen in Amsterdam, Breda en Zwolle. Ze hebben er werkelijk alles van nijntje, echt geweldig!

succes met zoeken!

liefs kreeftje 1977

Hoi,

Het leukst is natuurlijk het live bekijken, maar volgens mij kan je inmiddels ook online uit de nijntje winkel bestellen.... dus alles wat je ook in de gewone winkel kunt krijgen kan je daar ook krijgen!

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan