sjachrijnig!!

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,
Mijn Chloë is zóó sjacherijnig de laatste dagen, dat ik er zelf ook een beetje moedeloos van wordt.
Niks is goed; in de box niet, in de wipstoel niet, zelfs in de kinderwagen zit ze te miepen, terwijl ze dit altijd prachtig vond.
Op schoot gaat het wel goed, maar ja, daar heb ik niet heel de dag de tijd voor en ook geen zin in.
Misschien is ze wel van slag van de vakantie of krijgt ze een beetje last van verlatings-angst?
Ik vind het in ieder geval niet zo gezellig en raak zelfs een beetje geïrriteerd als ze weer ligt te krijsen.
Zijn er moeders die dit herkennen en heeft er iemand de gouden tip voor mij?
Groetjes Sil

ja heel herkenbaar!!!!!!!!! ik heb vanmiddag nog zitten twijfelen of ik een topic zou plaatsen maar hier is het ook raak al zeker een dag of 4, wordt er echt moedeloos van hij zit nu weer te krijsen, of het nu door het weer komt of messchien toch een periode?? ik weet het niet, maar ik merk ook dat ik me er  af en toe erg aan  irriteermaar goed het is zo ook niet erg gezellig in huis, en als het nou een dag of 2 is, maar het blijft zo  begon al een beetje aan mezelf te twijfelen, maar het is wel fijn dat ik niet de enige ben( niet fijn voor jou hoor)

groetjes susanne

Bij ons was het vorige week zo. Ik werd er op een gegeven moment toch zo sjagrijnig van. Vreselijk! Niks was goed en alles liep op gejengel uit...
Ligt denk ik toch aan de leeftijd hoor. En verlatingsangst...wat zodra ik bijv. naar boven liep was het krijsen in de box...

Maar nu is alles weer goed en is hij vrolijker dan ooit...

Dus mamma's...er is hoop...

Succes!

Wat een herkenning!!
Ik dacht dat het misschien aan het weer zou liggen.
In de box is niet goed,in bedje is het huilen zelfs in de kinderwagen breekt hij de boel af!
Ik weet het ook niet meer,ik hoop iig dat het snel over is.
Teun word de 18-de een half jaar dus dacht ik al aan een sprongetje.
Ik hoop dat het heel snel over is.
Morgen mag ik weer lekker werken

Groetjes Mikkie.

Oh wat fijn dat ik niet de enige ben. Ging ook al een beetje aan mezelf twijfelen. Erg dom, want de eerste heeft zo'n periode ook gehad, maar toch.. Mijn moeder riep al weer gelijk dat ik naar de dokter met haar moet of naar de osteopaat en dan weet ik het helemaal niet meer.
En zeker fijn om te lezen dat er ook weer babies zijn met wie het al weer beter gaat.
Succes allemaal
Sil

Ik herken het ook!
Ze is nu 6,5 maand en heeft op zich wel goeie zin en wel vrolijk, maar alleen spelen gaat niet meer zo lekker! Ze ligt dan echt de hele tijd te "zeuren" en van die chagareinige geluidjes te maken  hahaha!
Nee, niet echt gezellig, maar het zal er allemaal wel bijhoren!
Ze is wel ziek geweest, maar had het een paar dagen daarvoor ook al, en nu dus nog steeds...

Het moeilijke vind ik tussen 16.00 en 20.00. Ze slaapt dan niet, maar word wel moe rond 18.30 uur en dan word het nog erger! Dan hoop ik echt stiekem dat de tijd snel gaat zodat ze lekker een fles kan krijgen en lekker kan gaan slapen.
Ik vind het dan zo moeilijk, dat ik net rond de tijd dat wij koken/eten/opruimen etc dus ik kan dan gewoon niet de hele tijd met haar bezig zijn. En als ze opschoot zit is het ook niet altijd goed hoor..

Och ja, het zal wel weer over gaan! En ze hebben er zo te lezen allemaal een beetje last van...

Trouwens, zijn jullie kleintjes ook sneller moe in zo'n periode?? Of zou dat door het weer komen?
Als ik haar uit bed haal en ze is een half uurtje wakker ligt ze al door haar ogen te wrijven . Ik laat haar dan toch nog gewoon spelen (anders ligt ze de hele dag in bed!!) maar heb echt het gevoel dat ze het heeeerlijk vind als ze weer naar bed mag...
Maak ik me daar weer zorgen over  Is dat wel normaal? Zou er niets mis zijn? pfff word niet goed van al dat nadenken...

dinand zit ook de hele dag in z'n ogen te wrijven, maar als ik hem op bed leg is het GILLENhij slaapt heel slecht op dit moment(overdags) als hij het bed alleen al ziet kruipt ie zowat in me, maar ze zullen idd wel zo moe worden van het weer, ik wordt er zelf ook altijd erg lamlendig van

Terug
Bovenaan