sjagieee

hallo ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben echt niet te genieten ik loop iedereen af te zeiken is dit normaal ik moet ook om alles huilen ik zit gewoon niet lekker in mijn vel wie herkent dit?? ik ben ook heel onzeker dat het misgaat ik heb vrijdag een echo op het ziekenhuis omdat ik niet precies weet hoe ver ik ben
 
Hoi suzanne,

Ik herken precies wat je beschrijft.
Mijn stemmingen wisselen echt bij de minuut. De ene keer onwijs vrolijk en de andere keer hartstikke sjaggie..
En al kunnen huilen bij de merci-reclame..
Maar troost je, het hoort echt bij de zwangerschap, dus elke keer als je weer iemand "af loopt te zeiken" zeg je er gewoon bij dat je zwanger bent... (doe ik ook :-D )

Probeer te genieten van je zwangerschap. Kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het misgaat, dat ben ik ook heel erg geweest en nog steeds (ben nu 19 weken) Maar heb maar een beetje vertrouwen in je lichaam.
Ben benieuwd hoe de echo gaat..

succes meid en sterkte..

 
Hoi, ik begrijp je helemaal hoor! Ik heb er anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden. Eindelijk gelukt en dan zou je toch zeggen dat je super vrolijk en blij bent. Nou vergeet het maar! Jemig wat ben ik snel aangebrand en sjaggie. Ik wil het helemaal niet maar het is gewoon niet tegen te houden. Ik hoop toch dat het snel minder wordt, zeker voor mijn andere twee kinderen.
 
Terug
Bovenaan