haaaaai
Morgen is het twee weken geleden dat alles naar binnen is gezwommen. Maar mijn ongi komt altijd een paar dagen later. Blijft spannend. Toch hou ik er rekening mee dat ik gewoon ongi wordt. Voel al zoveel dingen die daar op lijken maar zeker weten doe ik het niet. Het lichaam blijft een raar ding. Het is echt aftellen nu, hahahahaha. En als het deze maand niet is dan volgende maand.
Op dit moment zijn we behang aan het trekken e.d over een poosje gaan we verven. Maar ja als het wel raak is,weet ik niet of dat mag. De slaapkamer krijgt een oranje muur en de beneden verdieping een beetje nutraal gebroken wit. Kan ik elke keer weer combineren met leuke spulletjes, rode kussen e.d heb ik nu ook. Staat leuk warm en gaat lekker mee.
Verder ben ik eigenlijk nooit online maar moet nog steeds inbellen. Hebben bijna kabel gehad maar de upc deed erg moeilijk, is een erg lang verhaal en ben er nog steeds boos om. Klachtenbrief is weg, maar nog niets gehoord. Zodra we over zijn komt er kabel in en kan ik zelfsvaker kijken. Maar tijdens het verhuizen zal ik zeer zeker tussendoor een klein berichie typen en in ieder geval jullie verhalen allemaal volgen. Want er komen weer spannende periodes aan bij veel mensen.
Verder alles toppie met jou? Voel je al een vooruitgang? ik hoop het zo voor je!
Dikke knuffiepuffie
Sjan