Sjanneke, hoe is het nu met huis en wachtweken?

Hoi,

Ik plaats maar weer een nieuw berichtje! Hoe gaat het met klussen? Is de vloer al helemaal te zien?
Hoe voel je je? Wel erg goed hoor dat je zoveel afleiding hebt. Ik ben altijd toch wel gespannen tijdens die wachtweken. Nu ben je er toch minder mee bezig lijkt mij.

Succes met ALLES!
X inge

haaa lieve Inge,

Het gaat prima met me! Al moet ik zeggen dat het nu toch wel even spannend wordt.
Wel of niet ongesteld worden, het blijft weer afwachten.
Het huisje is nog een grote bende, maar er komen leuke dingen tevoorschijn. Het is zo fijn om in je eigen huis aan de slag te gaan. Nog iets meer dan 1 week en dan hebben we drie weken vrij. Kunnen we elke dag lekker klussen!!!!!!!
Hoop voor je dat je je snel ietsie beter voelt zodat je enkele uurtjes kan werken. Maar als dat niet gaat dan moet je je echt niet schuldig voelen om toch op vakantie te gaan!!!!! Dat hebben jullie echt verdient!!!!!!!!!!!! Enne wat een raar verhaal van die maat.werkster, errug vreemd ja.

Dikke knuffiebuffie
sjan

Jaaaaa ik ken die spanning maar al te goed. Je wil het niet maar toch.....
Wanneer is precies je NOD ook alweer???

Je hebt zo te horen nog plezier in het klussen! GOEDZO houden zo! Geniet maar lekker van het opknappen. Lekker hoor zo 3 weken de tijd om alles op orde te brengen. Dat heb je ook echt wel nodig he!? Zijn jullie ook aan het verfen enzo?
Ben benieuwd wat voor een kleurtjes jullie hebben gekozen!

Je blijft toch wel online he tijdens het verhuizen of lukt dat niet?

Lfs inge

haaaaai

Morgen is het twee weken geleden dat alles naar binnen is gezwommen. Maar mijn ongi komt altijd een paar dagen later. Blijft spannend. Toch hou ik er rekening mee dat ik gewoon ongi wordt. Voel al zoveel dingen die daar op lijken maar zeker weten doe ik het niet. Het lichaam blijft een raar ding. Het is echt aftellen nu, hahahahaha. En als het deze maand niet is dan volgende maand.

Op dit moment zijn we   behang aan het trekken e.d over een poosje gaan we verven. Maar ja als het wel raak is,weet ik niet of dat mag. De slaapkamer krijgt een oranje muur en de beneden verdieping een beetje nutraal gebroken wit. Kan ik elke keer weer combineren met leuke spulletjes, rode kussen e.d heb ik nu ook. Staat leuk warm en gaat lekker mee.

Verder ben ik eigenlijk nooit online maar moet nog steeds inbellen. Hebben bijna kabel gehad maar de upc deed erg moeilijk, is een erg lang verhaal en ben er nog steeds boos om. Klachtenbrief is weg, maar nog niets gehoord. Zodra we over zijn komt er kabel in en kan ik zelfsvaker kijken. Maar tijdens het verhuizen zal ik zeer zeker tussendoor een klein berichie typen en in ieder geval jullie verhalen allemaal volgen. Want er komen weer spannende periodes aan bij veel mensen.

Verder alles toppie met jou? Voel je al een vooruitgang? ik hoop het zo voor je!

Dikke knuffiepuffie
Sjan

Hee klusser!!

Als je verf op waterbasis gebruikt kan het geen kwaad met eventuele zwangerschap! Moet je gewoon even naar vragen in de winkel!

Nu nog een paar spannende dagen dus. Tja bij mij voelde het net als ongi worden en ik bleek zwanger. Je kunt er dus geen pijl op trekken. Maar zoals je zo al zegt als het nu niet zo mag zijn dan de volgende ronde wellicht al hopen we natuurlijk dat het niet meer nodig is!

Met mij gaat het goed. Ik voel me al een stuk beter. Doe het nog rustig aan.

Succes daar weer!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan