Sjantal

A

Anoniem

Guest
Hoi Sjantal,

Bedankt voor je berichtje. Ik had een implanon en deze is er 18 mei uitgehaald. Daarna was ik al gauw weer ongi en daarna had ik meteen een cyclus van 28 dgn, dus dat is wel weer positief. Deze keer hebben we ook weer geklust in mijn vruchtbare periode. Best wel even een knop omzetten, dat je nu echt klust om zwanger te worden. Mijn NOD (ja, ik weet nu wat het betekend) is de 28e al. Ik heb niet echt verschijnselen. Ja af en toe een gevoel in mijn onderbuik of heeeeeeeel licht een vlaag van misselijkheid, maar dat heb ik wel vaker (ook dat ik nog aan de pil was), maar echt een gevoel dat ik denk ja dit is het...nee. Ik voel al af en toe of ik al gevoelige borsten heb ha, ha. Ik denk dat ik gewoon maar moet af wachten. Wat zijn jouw verschijnselen? Wel spannend!

Groetjes Ils

Hai Ils,

Ik ben 22 juni ongesteld geweest en daarna weer 6 juli, beetje vreemd niet? Ik ga ervan uit dat mijn volgende ongie 3 augustus komt (hoop het niet natuurlijk :)) Op dit moment heb ik krampen in mijn onderbuik, lage rugpijn, veel plassen, veel slijm in de mond (ben Astmatisch, vandaar misschien?), mijn tanden doen pijn, heb tintelingen in mijn arm en hand en nogmaals veel plassen. Ik denk dat ik er zoveel mee bezig ben dat het gewoon allemaal schijn is. Kan niet wachten tot mijn NOD! Hoe oud/jong ben jij? Ik ben 24

Hoi Sjantal,

Misschien had je zo'n korte cyclus, omdat je ook net gestopt ben met de pil???Wel spannend allemaal hoor. Wat ik wel leuk vind aan deze Forum is dat er per dag heel veel gemaild word en je eigenlijk binnen een paar minuten al reactie heb. Ik zit nu ook op mijn werk en door de vakanties is het erg rustig, waardoor ik alle tijd heb.
Erg he, dat je van alles gaat voelen en de dagen niet snel genoeg kunnen gaan tot aan je NOD (bahalve als je die dag toch ongi word).
Hopen dat je verschijnselen, zwangerschapsverschijnselen zijn.

Ik ben 28 jaar en woon in Alkmaar.

Terug
Bovenaan