sjeksie????

Dag lieve dames,

na 2 jaar trouw mee te hebben gelezen zet ik weer een berichtje... mijn Tom is van augustus 2006 en dit weekend alweer 2 jaar!!! Aaaai, wat gaat het toch hard!!! Heb de PSZ een half jaartje verlaat.. kan altijd nog en deze mama is er nog niet aan toe... bloosssss.. maar ik heb helemaal in een deuk gelegen met het "raad eens"-topic...

Zo roept Tom afgelopen week tegen onze buurvrouw (die een aardig bobo-gehalte heeft): "eeeehhhhh.... sjeksie!!!!" Nou is onze buurvrouw allesbehalve SEXIE!!!! Sta ik daar met een rooie kop... nou heeft ie het helemaal voorzien op; borsten.. jaja, een kind naar zijn vader zullen we maar zeggen... eerst zei hij; tiettiet... daar hebben we ondertussen Boobies van gemaakt... maar hij zit nu aan ieders boobies, bijzonder interessant schijnbaar... of toch te weinig borstvoeding gehad... ... dus daar moeten we nog even mee in de heropvoeding... haha...

maar goed, onze wens voor een 2e begint voorzichtig aan te wakkeren als vind ik het doodeng.. heb een hele zware zs gehad en een nog zwaardere bevalling en een giga-donker 1e jaar... doktersdoktersdokters... maar Tom is nu Hollands welvaren en gaat super... dus wie weet... heel heel heel misschien???

Liefs,
Sjeksie Centjuh... hihihihihi

Haha daar ben je mooi klaar mee, zo'n bijdehandje! Was Tom afgelopen weekend jarig of heb je komend weekend feest?
Leuk dat je nu ook meeschrijft!!
Groetjes Laura en Thom

Terug
Bovenaan