sjimmie,hoe gaat ie?

hoi jessica,ik vroeg me af hoe t met je ging.ik lees momenteel niet veel hier,maar ik vind ook niks meer van jou.misschien is de kletsbehoefte bij jou net als bij mij wat vermindert.ik zit nu een beetje in een neutrale zone he.ik weet niet wanneer mn nod is,heb genoeg gepraat over mn mk,ben niet superopgewonden over een evt nieuwe zwangerschap.ik wacht rustig af en ondertussen klussen we lekker door.ik heb er af en toe wel de balen van dat ik niet meer zwanger ben.het was zo gewenst.wie weet hoelang het nu weer duurt.voor mijn gevoel is mn mk al 2 maanden geleden,maar t is pas 3 weken.gelukkig hebben we het druk thuis,dan gaat de tijd sneller.en hoe gaat t bij jou?
groetjes kari

Hoi Kari,

Wat leuk om een berichtje van jou te zien. Ik heb inderdaad minder behoefte er aan en daarbij zitten wij op het moment in een hele grote verbouwing (van binnen en van buiten staat ons hele huis op zijn kop). Mijn dagen zijn gevuld met werken, klussen, douchen en slapen en dit al 5 weken dag in dag uit! De weken gaan daardoor erg snel. Bij mij is mijn miskraam alweer 6 weken geleden! Het einde van de verbouwing  komt in zicht en dan gaan we lekker 16 dagen op vakantie naar Dominicaans Republiek, even bijkomen van alles.

Ik vind het  nog steeds heel erg dat "ons kindje" het niet gered heeft, maar aan de andere kant weet ik  niet of ik de verbouwing wel getrokken had als ik nog zwanger was geweest (waarschijnlijk is er toch voor alles een reden). Het is zo'n gestress allemaal!!!

Ondertussen ben in al ongesteld geweest, dus ik weet dat mijn cyclus weer op gang is. Wij "klussen" inmiddels ook al weer en nu het einde van de verbouwing in zicht is hoop ik dat ik weer snel zwanger ben!

Groetjes,

Jessica

hoi jessica
dus je zit lekker in de zooi!het word vast mooi,maar dat t stressen is geloof ik graag.ik ben nog niet ongi geworden maar ik hoop dat als ik niet zwanger ben dat ik t snel word.ik hoopte stiekem alweer zwanger te zijn maar gisteren had ik een negatieve test.nouja,in elk geval een teken dat ik de oude hormoontjes kwijt ben.ik heb het momenteel ook weer wat drukker dus de tijd gaat nu ook wel sneller.succes met verbouwen en hopelijk kunnen we binnenkort weer kletsen over nieuwe zwangerschappen.
groetjes kari

Terug
Bovenaan