sjips... ?? Hoe met de anderen rond 7 okt?

A

Anoniem

Guest
ik had net geschreven dat ik er deze maand van overtuigd was, werd ik 3 dagen te vroeg ongi. Baal.. zo erg dat ik ff geen zin had om te posten en te lezen. Moet dus nog heel wat bijlezen.

Besloten dat ik ff niet wil weten wanneer mijn volgende NOD is.

Hoe staat het met de anderen die rond 7 oktober hun NOD hadden?
Juffie 74, hoest bij jou?

Kortom deze ronde sla ik gewoon lekker over....

Groets Elisa

Hoi Elisa,
Balen zeg dat het deze maand niet gelukt is.
Dan toch maar liever 3 dagen te vroeg dan 3 te laat lijkt mij.
Ik had ook 7 oktober mijn nod en tot nu toe nog niet ongesteld geworden.
Ik heb altijd een cyclus van 26 dagen en nu ineens 3 dagen (bijna 4)over tijd.
Ik vind het enorm spannend had zaterdag al een test gedaan maar die was negatief. Nu weet ik dus nog niets....zenuwslopend.
Ik hoop dat het voor jou deze maand raak is, veel klussen volgende week.
Liefs Rene

Ha, daar ben je dan!
Helaas voor mij ook geen goed nieuws deze maand. Net als jij heb ik hier stevig van gebaald. Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik echt zwanger was. Ik heb ook nog nooit zoveel kwaaltjes gehad als deze maand.
Ik ben uiteindelijk een dag te laat ongi geworden. Nu zit ik thuis met de griep (joepie). Mijn lijf doet dus nog steeds zeer.

We (mijn vriend en ik) hebben besloten het deze maand een beetje op zijn beloop te laten. Ik was er zo van ondersteboven dat het op deze manier niet echt goed gaat. We gaan dus nu ronde 7 in en we zien het wel!
Mijn nieuwe NOD zal ergens rond 6/7 november liggen (ik heb het nog niet uitgerekend!).

We houden de moed er in! Voor ons allemaal is het de volgende keer gewoon raak. Afgesproken?

Groetjes, juffie74

Hoi Allemaal,

Mijn nod was ook 7 oktober.
Tot nu toe nog niet ongesteld ook geen tekenen daarvoor.
het de 7de wel een testje gedaan maar was heel negatief.
Dus dan zal t niet zo zijn.
Nu is mijn cyclus ook niet erg stipt , dus kan best een week later worden.

Natuurlijk hoop ik dat ik niet ongesteld word maar ik voel ook helemaal niets.
terwijl ik bij   mijn vorige 3 zwangerschappen duidelijk voelde dat ik zwanger was.

Succes allemaal.

Liefs muisje

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties, ben alweer veel vrolijker.
Rene ... en.. en .. en? Of had ik moeten lezen, spanend hoor.

Juffie 74
Sorry dat ik niet heb gereageerd op je eerdere berichtje.. maar ik baalde zo dat ik even niet meer wilde (hoogmoed komt voor de val  dacht ik nog).

Balen dat het bij jou ook niets is zeg. Ik wil deze maand ook gewoon even niet meer weten hoe het ervoor staat met mijn cyclus en lekker genieten van de laatste zomerzon, ons mannetje etc. Even rust in mijn hoofd.

Muisje
Ik duim voor je dat het wel raak is  Ben wel blij dat ik echt op de klok ben eigenlijk.

Met frisse moed op naar de volgende ronde (niet zo handig want dan ben ik ongeveer op Henk ziojn verjaardag uitgerekend  en dat vind ik eigenlijk niets)

Ok nu ga ik even b(l)ijlezen.

Hoi Elisa,
Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat.
Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb al 3 ochtenden 's ochtends een beetje bloed. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een test, heb al 2 x negatief getest.
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan