SJIT....................................................................

SJIT.............

Ik kan het niet anders verwoorden............

De duivels hebben me dus toch gevonden.......

Ondanks alle tekens en al de zenuwen van deze dagen.... en net nu ik het zo nodig heb is dit KUT forum niet te bereiken........-

SORRY meiden maar ik had het nu echt zo nodig om jullie te "spreken", en net dan kom ik er niet op........

Red devils hebben me dus toch weer in de maling weten te nemen em nu wordt IUI dus een feit...........

HEB de eerste hormoonspuit vanochtend gezet en nu word het dus voor 't echie......................Lief dat jullie aan me gedacht hebben maar heb ff helemaal genoeg van het typen, dus ik kijk wel wanneer ik weer van me laat horen...............

Knuf Lill...............

Hee Lill,
Jammer voor je joh. Hoopte voor je dat het toch raak was. Je voelt je echt belazerd he,als je lichaam je zo voor de gek houd. Had het de laatste ronde ook. 4 dagen overtijd, misselijk, pijnelijke borsten. Maar die rode duivels hebben me weer gevonden.
Hou je taai en hoor wel weer van je.
Groetjes Arina.

lieve lill,

klote zeg!! en meteen al spuiten! jeetje, dat gaat wel rap allemaal nu he!

lieverd, helaas kunnen we niet samen over met iui, maar dat heb je vast al kunnen lezen in mijn niet zo leuk bericht.....

ik wens jou en je partner heel veel succes met zwanger worden via iui, en hoop snel te lezen dat het gelukt is!

tot snel
xx kimpansee

Hoi Lill,
That sucks! je voelt je echt besodemieterd door je lichaam he.
Ik ben ook bezig met IUI met hormoonspuiten, net bij de Vu geweest, twee eitjes komen eraan..morgen de ovulatiespuit en dan woensdag de inseminatie....misschien kunnen we elkaar beetje steunen? zijn met hetzelfde bezig denk ik..

Zet em op...liefs
Truitje

Hee Lill,

Dat is erg ut voor je zeg...toch nog de red devils. En dan kun je ook nog 'ns niet op het forum %^&$#, ik kon er ook niet op helaas en velen met mij zoals ik lees.
Nu maar hopen dat het met deze IUI poging gaat lukken meis. Het is niet anders, hou de moed erin.

Knuf van Suus

OOOOOOOOOOOh Meis toch, ook ik denk dat ik binnen nu en een dag ongi ga worden, wel ook dan te laat maar het voelt weer alsof ik ongi ga worden. Balen dus ik had toch weer een beetje hoop..... (stom he) Meid ik denk aan je tot snel

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan