sjongejongejongejongejonge.......

inloggen.....

Afijn, na anderhalve dag, 5 borden en 4 drinkglazen minder ben ik eindelijk ingelogd. Hoop dat dit een beetje gaat lopen. Ik had nog een berichtje geplaatst maar direct daarna kwam het 'login-horror-verhaal' op de proppen dus vraag het nog maar eens. Ik weet dat NOD niet ongesteld dag betekent maar wat houdt het nu in? Ben van alles op de hoogte maar wil nu even precies weten wat dit is. Nou, Hester, laten we hopen dat het werkt he? Je schijnt ook foto's te kunnen plaatsen. Wel leuk als we alles onder de knie hebben en het inloggen probleemloos verloopt. Nu maar hopen dat we elkaar allemaal binnenkort foto's kunnen sturen van een 'dik buikje'  

groetjes Jeannette

Hoi Jeannette,

Foto's? LEUK,daar hou ik wel van.
Joh,we maken er gewoon een leuke boel van hier,
en hopen dat we snel gewend zijn.
Hoe zat de zw.geschiedenis ook al weer met jou?
Sorry,ik heb van het inloggen een kop van beton met gaatjes gekregen.
Liefs Hester

he Hester!
Ja, je haalt me de woorden uit de mond, kop van beton! Mijn zw.geschiedenis? Vrij kort. Ben in Augustus verlost van mijn spiraaltje, begin Januari zwanger (5 wk) en eigenlijk maar een paar uur kunnen genieten na de test gedaan te hebben. Ik begon vrijwel gelijk met bloeden. Begon rustig, werd steeds erger. Hel van dichtbij. Weekend-huisartsenpost stuurde me gewoon naar huis. Ach, ze hadden waarschijnlijk al meer van die 'kinderachtige' klachtjes!!
En dan nog het lef hebben om te vragen of ik een AFRSPRAAK had!!! Daar heb ik met vrij verheven stem door het gebouw gegalmt dat je voor een miskraam nou niet bepaald een AFSPRAAK maakt!!
Afijn, een week later vond ik dus snachts (bijna geen buikpijn, beetje kramp) dat vliesje.
Nu begreep ik dat jij al 7 kids hebt? Wow, daar heb ik wel bewondering voor hoor. Hoe druk kan een mens zijn? Of het is je roeping. Ik wilde in eerste instantie nooit kids, geen goede mannen tegengekomen. Nu sinds een jaar wel. En sja.....dan beginnen die hormonen wel in je koppie te schreeuwen zo van; "hee, denk je ook aan ons?" haha, we blijven proberen!

Terug
Bovenaan