@ Sjuulke

Hoi Sjuulke, jij ook gecondoleerd met je oma. Het is enorm dubbel inderdaad, maar ik geniet wel van ons kleine mannetje. En soms een huilbui lucht ook wel op :)) Sterkte, liefs Nouky

Ja ik laat het ook lekker gaan.. is echt dubbel je bent super gelukkig maar ook erg verdrietig.. Was na de begrafenis ook helemaal geradbraakt.. moest echt even rust houden.. vond het met kerst ook nix.. had steeds de neiging om op bezoek te gaan en dan realiseerde ik me dat ze er niet meer was.. maar dat zal in jou geval denk ik niet anders zijn..

veel sterkte en ben stiekem op gelucht dat dit niet alleen mij kon overkomen..

liefs Sjuul

Tja zoals je kunt lezen in het topic curretage houdt de ellende hier nog niet echt op. Ik merk wel dat ik overal nog steeds heel emotioneel op reageer. Om het minste kan ik in huilen uitbarsten. Doordat ik een keizersnee heb gehad kon ik ook niet naar de begrafenis en ik merk dat dat ook moeilijk is omdat ik een stukje mis in mijn verwerking. Kan me goed voorstellen dat je de kerst nix vond, en dat je nog bij haar op bezoek wil gaan. Het is ook allemaal zo onwerkelijk. En inderdaad het is wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die zoiets mee maakt. Liefs Nouky

Terug
Bovenaan