skateboarden (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag met autoloze zondag was er van alles te doen. Elk jaar is er ook een groot skate evenement. Op de drukste weg van Eindhoven wordt dan een skatepark opgebouwd en daar kun je dus helemaal los gaan. Nu is mijn man skateboarder dus wij moesten er natuurlijk naar toe. Hier is mijn man aan het skaten

En natuurlijk mocht Marissa ook even:

Ze vindt het altijd leuk om ook even te mogen. Ben benieuwd of zij later ook gaat skateboarden, maar hoop het eigenlijk niet hoor want je houdt je hart vast met al die vallen die ze maken. Maar ze mag natuurlijk wel gaan doen wat ze zelf wilt. Al met al dus een geslaagde zondag. Zijn er nog meer mensen die iets gedaan hebben ivm autoloze zondag?

groetjes Linda

Ik ben nog steeds benieuwd of jullie gisteren ook iets bijzonders hebben gedaan maar het is zo druk op het forum dat je berichtjes zo verdwijnen :)

Hoi Linda,

wij hebben gisteren niets bijzonders gedaan. Maar volgens mij deden ze hier in Apeldoorn ook niet autoloze zondag. Ik zag het gisteren pas op het nieuws dat het was. Wel zijn wij lekker met zijn drien op de fiets naar een kinderboerderij bij ons in de buurt geweest. Ik wilde deze wel eens bekijken.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan