sketch bruiloft

Even iets heel anders. Dit hoort natuurlijk niet echt thuis op een baby-forum, maar ik weet niet waar ik anders hulp moet zoeken. (klinkt dramatisch he!?)
In september gaat mijn zusje trouwen. Nu willen we graag een sketch ofzo doen, maar we zijn niet echt geweldige sketch-schrijvers. En ik weet dat er natuurlijk al hinderden sketches zijn gedaan ooit, die ook op andere bruiloften te gebruiken zijn. Hebben jullie ze toevallig in de computer staan of weten jullie hoe ik aan een hilarische sketch kan komen? (hij zit in computers en zij in de verpleging)
We hebben een grote familie, en bij alle bruiloften hebben we een lied ofzo gedaan, maar we wilden graag eens wat anders. (hoeft niet per se een sketch te zijn hoor, alle ideetjes zijn welkom!)
LiefsPhira

Hoidiehoi!!

Het eerste wat bij mij opkwam.....
Regel een brancard.....leg daar een (oude) pc op, met een groot groen laken erover met een gat erin. Ga met een man of vier om de brancard heen alsof je de pc opereert. Voeg hier wat medische termen (een paar keer ER kijken is genoeg hihi) aan toe....laat de pc bijna doodgaan en vis dan op het laatst jullie cadeau eruit, wat natuurlijk de reden was dat de pc bijna "doodging".

Is maar een ideetje. Wel leuk om over na te denken trouwens...
Liefs Annet

Heb je een filmcamera en een huissleutel en zijn jullie een beetje handig met het bewerken van films? Dan zou je een inbraak in scene kunnen zetten met allemaal grappige dingen en bij de filmbewerking kun je bij bijv het nachtkastje deze openzetten en dan een leuke tekst erbij alsof er ik weet niet wat in ligt haha. Of een hele erge rommel maken je kan een heleboel verzinnen natuurlijk.

Onze vrienden hebben dit bij onze bruiloft gedaan en ik moet zeggen tijdens de film kregen we het af en toe behoorlijk warm maar het was wel heel erg leuk, ook een leuk aandenken voor later. Gelukkig hebben ze niets 'ernstigs/schokkends' laten zien.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan