Skip klimt zelf VEILIG van de bank en het bed!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Misschien voor anderen niet zo bijzonder, maar ik vind het heeel erg knap van hem.
Steeds als hij bij ons op de bank of op bed zat en hij wilde er vanaf, dan liet ik hem zien hoe dat VEILIG moet, dus niet met je hoofd naar beneden duiken maar eerst met de beentjes.
Nu draait ie eerst met z'n kontje naar de rand en dan strekt ie zijn beentjes naar achteren en dan glijdt ie zo van de bank of het bed. Het ziet er heeel erg grappig uit.
Ik vind het steeds leuker om te zien dat hij dingen overneemt en nadoet, zonder dat je je daar echt van bewust bent. Ineens kan ie weer vanalles.
Wilde ik even delen.
Groetjes, trotse mama van Skip!

YaY! knap hoor dat het zo goed gelukt is!
Ben toevallig met Max met hetzelfde bezig....maar dat lukt nog niet zo goed als bij jou hoor!

Ajuus, ilja

Ja hier nog een die dat ook kan...ook eerst dteeds voor gedaan en vanochtend deed ie het opeens zelf!
Hij klimt ook op de bank, gaat wel niet zo heel makkelijk maar het lukt em wel!!!
Niet zo heel bijzonder maar ik ben wel trots!!!

liefs jen mv mike

Klinkt misschien dommig, maar ik had er niet eens aan gedacht om dat even met 'm te gaan oefenen. Ik weet zeker dat ie het zo doorheeft, maar ja, je moet er maar op komen. Ik was gewoon steeds hem aan het opvangen enzo.
Ik ga meteen oefenen straks!
Liefs Nelleke

Knap hoor! Wij hebben dat ook nog niet geprobeerd. Is wel een idee om te gaan doen.
Hier is het ook nog steeds vangen geblazen.

Groetjes,
mv Tijs

Oh wat goed zeg!!! Jamie doet dat nog niet hoor. Dus ik vind het wel bijzonder, hihi.

Gr. Natasja mv Jamie

Mmm net als Nelleke was het ook nog totaal niet in me opgekomen!

Ga het ook oefenen!

Groetjes Jenneke mv Ivar

Knap zeg! Is toch een fijn idee dat ze zelf iets kunnen. Al moet je toch nog erug op letten, Tess gaat ook meestal netjes van de bank, maar dan opeens, oeps foutje en au hoofdje!

Vandaag deed ze ook zo iets grappigs, als we haar neusje schoon maakte toen ze verkoude was deden we er een snuit geluidje bij. Vandaag moest ik mijn neus snuiten en staat die kleine met haar handje voor haar mond en dan met je tong er tegen aan blazen prrrtttt. Net of ze ook aan het snuiten. En lachen daarna. Ik moest er ook erg om lachen.

Knuf aan je kleine!

Nanda

Terug
Bovenaan