skipak

A

Anoniem

Guest
Nou mijn mama had het weer op de heupen vandaag.
Laten we eens een skipak kopen voor Annique want stel je voor dat het erg koud is en dat het gaat vriezen???              Dan zou  Annique het misschien wel eens koud kon krijgen
Wat denkt ze wel niet van me, dan zij een koukleum is , daar kan ik niets aan doen.
Maar helaas moest ik er toch echt aan geloven.. en natuurlijk moest ik hem passen en dat vond ik helemaal niet leuk....... zucht moeders??????

HE!! waar is mijn hand..
MAMA, volgens mij is het pak ook nog wel ietsie pietsie te groot.....

AAAAAAAAH stom pak, geef mijn hand terug..
MAMA als ik groot ben pak ik je terug ...... snik snik

Zijn er meer lotgenoten die zich ook moeten hijsen in een skipak????
snik

liefs annique

Hé...! Het lijkt het michelin-vrouwtje wel! HIHIHI!
wat een zielig koppie heeft ze erbij zeg, zo beteuterd...
Ik heb geen foto's van Thomas in ski-kleren en die zullen er ook niet zo snel komen als het aan mij ligt, ik ben niet zo van de sneeuw. Maar ik heb afgelopen vrijdag in Houten wel een Max gezien in een soort van michelin uitvoering, hahahha!

-X- Marieke

Bij de laatste foto moest ik wel heel hard lachen..
Schitterende foto! Heerlijk meiske..

Esmé mv Kay

Whahahaha, prachtig!!
Wat staan die pakken geweldig he! Ik heb er ook al zo vaak mee in m'n handen gestaan. Maar ik vind het zonde voor die anderhalve keer dat het in nederland echt koud is....
Aan de andere kant, stukkie fietsen wordt een stuk minder zielig als ie/ze zo warm ingepakt zit...
Liefs Nelleke

Hoi Annique,

Tja een skipak.... kweet het niet, misschien wel leuk... ik vind het wel grappig als mijn handjes verstopt zijn.

Deze kreeg ik uit Amerika van Tante Inger, helaas is hij ietsjes te klein, dus die gaat op marktplaats, voor een ander kindje met carnaval.

Succes met je mammie, hopelijk voor jou gaat het niet te erg vriezen.

Liefs Tess

Annique toch. Je hebt wel heel wat te stellen met je mama. Hopelijk wordt het niet al te koud (hou er helemaal niet van) en hoef je je skipak niet te vaak aan. Hahaha.

En Tess: wat zie je er prachtig uit!!!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan