skitje hoe is het nu met je neefje?

A

Anoniem

Guest
Heb je alweer wat gehoord?

Liefs sandra en een dikke knuffel van Nick en Tess

Ik zat gisteren met Hubbie rond te lezen hier en uit te leggen wat er speelt hier en daar... En wij zijn eigenlijk ook heel benieuwd....   !

-X- Marieke

Hoi hoi,

Lief dat jullie aan hem denken.
Met Tom gaat het redelijk goed,zijn darmen zijn binnenin op vier plekken aan elkaar gehecht en de dokters wachten tot hij scheetjes gaat laten,want dat is een teken dat het weer op gang komt en dan moet hij gaan eten en drinken.Schoonzus smste vanmorgen al heel trots dat hij al twee winden heeft laten vliegen.Het ziet er goed uit.Wel zijn ze erg boos op de krant,omdat er geen hol van klopt wat er in staat en ook zijn ze heel erg boos omdat de dader na een borg van 6000 euro op vrije voeten is en al thuis in Nederland zit.Er komt nog wel een rechtzaak,maar toch...Mijn schoonbroer kwam de ouders van deze jongen nog tegen op de camping en ze zeiden dat hun Daantje zulke dingen nooit deed,hij is een lieve jongen...ze vroegen helemaal niet naar Tom en zijn vriend,hoe het met hun gaat.Dat zegt al genoeg denk ik.Tom   en zijn vriend zijn ondertussen al verhoord door de politie,hij heeft het volgende verklaart:We kwamen uit de discotheek en we liepen over straat naar huis met een groepje en achter ons liep ook een groep en die riepen wat dingen en een van ons riep ook wat terug gewoon melig,en plots hadden ze mijn vriend vast en ik wil hem helpen en ik word gestoken.Tom weet zelf helemaal niet wie het gedaan heeft,maar zijn broer en zus(drieling) waren er ook bij en die hebben de dader aangewezen.Heel verhaal,maar ja het is ook niet zomaar wat.Zodra ik meer weet,laat ik het horen.
Veel liefs Kitty.

Hé!! Wat ben je lekker snel! Gelukkig gaat het beter met hem! Gaat dus wel allemaal de goede kant op zeg! Maar zit de wereld dan krom in elkaar zeg!! En die ouders... Onze kinderen gaan dat natuurlijk allemaal niet doen dat soort enge dingen, maar ik zou me de ogen uit de kop schamen hoor! En zeker niet zo "makkelijk" reageren. Denk dat dat nog het meeste pijn doet bij je familie of niet? laat ze maar weten dat er een heel forum aan hun kant staat, hahahha!

Dikke kus Marieke

Fijn dat het met Tom redelijk goed gaat!!

Wat vreselijk lomp zeg van die ouders van de dader, dat ze niet eens informeren hoe het met Tom gaat!!

Hoop dat de dader zijn straf niet zal ontlopen!!

Nogmaals sterkte ermee!

Liefs Annemarie

Jeetje wat een verhaal weer...
Hoop dat hij zijn verdiende loon in de rechtbank gaat krijgen,.. K**tz*k!!

Esmé mv Kay

Pff ik denk vaak aan jullie hoor!
Hoop dat Tom er weer helemaal bovenop komt...
Dat is natuurlijk het ALLER belangrijkst.

Liefs Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan