skitje (kitty)

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden, ik heb net Kitty aan de telefoon gehad. Het gaat redelijk met haar, maar ze heeft het in deze periode nog best wel even moeilijk. Afgelopen zondag was het 2 jaar geleden dat haar dochtertje Nouk overleed en morgen is het 2 jaar geleden dat zij werd gecremeerd. Begrijpelijk dus dat ze even niet zoveel zin had om op het forum te lezen en reageren. Haar hoofd stond er gewoon even niet naar.
Ze zei wel dat als deze dagen allemaal achter de rug zijn, dat ze dan wel weer op het forum komt kijken en ze was heel ontroerd dat er zoveel meiden waren die haar missen en dat we toch aan haar denken.

Ik vroeg haar of het goed was dat ik deze info op het forum zou zetten en dat was prima, dus bij deze....

Groetjes van Cissy

Nou Kitty, neem inderdaad maar ff lekker de tijd! Da's dan maar even jammer voor ons.
Heel veel sterkte en hopelijk tot gauw weer!
(cyber-)knuf Nelleke

Hoi Kitty,

snap heel goed dat je hoofd niet naar het forum staat. Veel sterkte. Ik weet heel goed dat dit heel zware en verdrietige dagen zijn.

Lief dat je toch met Cissy heb gebeld en dat je zo wat van je laat horen, super hoor.

Knuffel en tot gauw.
Renske

PS fijn dat het op het forum staat Cissy, kun je toch even betrokken zijn...

Ik had haar een berichtje gestuurd, maar kan me voorstellen als ze even niet zoveel aan haar hoofd wil.

Corné en Kitty heel veel sterkte en we denken morgen aan jullie!!

Lieve Kitty

Jij en je gezinnetje zijn het allerbelangrijkste.......... Neem je tijd, wij denken aan je (en  bij mij  brandt nog een regelmatig een kaarsje voor alle mama's die dit onvoorstelbare verlies in hun rugzakje meenemen).

Dag meis, tot ziens binnenkort
Susan

Lieve Kitty....

Jij en je gezinnetje zijn echt belangrijker dan wie en wat dan ook...dus kom weer ff tot jezelf.......

In ieder geval veel sterkte en een hele dikke knuffel vanuit Drenthe

Liefs Denise

he meisie, neem alle tijd die je nodig hebt voor jezelf en je gezinnetje en wij wachten geduldig tot je weer een keer verschijnt hier.

Liefs sandra en een hele dikke knuffel van Tess en Nick

Lieve Kitty, ik sluit me aan bij de reacties hierboven.
Jou gezin is nu heel belangrijk, wij hebben geduld en zien je vanzelf weer meekletsen.
En als je er behoefte aan hebt de komende dagen, wij hebben allemaal een brede schouder hoor!!!

Ik denk aan jullie 4-tjes.

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan