skitje

A

Anoniem

Guest
Ik ben toch een beetje nieuwsgierig, maar ehhh waar kom jij en je familie oorspronkelijk vandaan? Aangezien we dezelfde meisjesnaam hebben en mijn fam allemaal brabo's zijn.

Pauline

Hoi hoi,

Wijzelf wonen in Rucphen dat is vlakbij Sint Willebrord en daar komt mijn vader oorspronkelijk vandaan en bijna heel de Familie van Zundert woont daar.Maar ik denk dat er ook zijn overgewaaid vanuit Etten Leur.Ik zal mijn moeder eens eventjes goed uithoren.Want heel precies weet ik het ook niet.Ach, je zal het beleven straks zijn we ver weg familie....hahaha..

Groetjes Kitty en Tess.

Hihi, zo kwamen twee collega's van mij die al twee jaar samenwerken er vorige week achter dat ze achternichtjes zijn van elkaar.
De vaders zijn neven van elkaar, en die spraken elkaar en kwamen op waar de kinderen werkten.....heee da's toevallig....

Ja zo is de wereld maar klein en uiteindelijk zijn allemall ver weg familie.Ik heb het nog aan mijn moeder gevraagd en die wist eigenlijk niet veel meer.Aan mijn Pap kan ik niet meer vragen want hij leeft niet meer en Oma ook niet meer.Maar Pauline waar in Brabant woont jouw familie dan?

Groetjes Kitty en Tess.

Het hoofddorp, haha daar wonen de meeste en is mijn opa opgegroeid, is in hoogerheide.
Onze achternaam is met een D op het einde, maar mijn opa is een tijd geleden bezig geweest met z'n familiestamboom en daaruit kwam naar voren dat er ooit een fout is gemaakt en een d geworden is.

Ik zal m'n vader nog eens verder vragen hoe het met zijn opa's en oma's zat.

Pauline

Hoi hoi,

In Sint Willebrord,waar mijn vader vandaan komt hebben ze bijnamen voor elkaar. Bijnaam  van onze familie is van Berkezaad...Vraag me niet waarom,hoe en wat...vraag ik mezelf ook af..

Groetjes Kitty en Tess.

Ja die bijnamen ken ik, tenminste ik weet dat mijn vaders familie ook allemaal bijnamen hebben.
Zo noemde ze mn vaders oma kee van kee van krontjes

Whaha...mijn vaders moeder noemde ze Mientje van rode Jans....lache toch..

Groetjes Kitty en Tess

Terug
Bovenaan