Sla

<p>Hoe gaan jullie met sla om? Eten jullie dit gewoon? Ik zie op internet wisselende berichten er over </p><p>Ik heb het dan over voorverpakte sla uit de koeling van de supermarkt. Deze was ik eerst nog eens extra in een zeef en eet het dan op. </p>

[quote quote=10177388]Heel eerlijk? Ik word een beetje iebelig van alle overtrokken risico’s die er per jaar met bakken bij komen. Ja, ik eet gewoon sla.[/quote]
Ik ook. Ik weet ook niet of ze reeel zijn. Aangezien ze natuurlijk bij 1 voorval het moeten melden. Maar je wil het beste voor je kindje en dan wil je liever geen risico lopen. Maar ik word zelf ook wel gek van alles wat niet meer mag enzo.

Ik zou vooral op je instinct vertrouwen en niet alles te letterlijk nemen en vooral niet teveel Googlen want je komt een hoop horrorverhalen tegen. 
Dat je voorzichtig bent met rauwe producten, alcohol, roken, achtbanen en drugs vind ik van belang. Bij twijfel Google ik echt wel eens iets maar weiger absoluut mee te gaan in de hetze van het niks meer mogen.
Ik wist niet eens dat sla een risico was, zo hoorde ik net ook dat ik geen groene thee meer zou mogen drinken ??‍♀️ Er zal vast ergens een keer iets mis zijn gegaan zoals je zei.. maar om nou te overdrijven :) 

Ik vind het ook een beetje overdreven. Eet gewoon sla. Heb ik bij m'n dochter ook gewoon gedaan en heb een hele gezonde meid op de wereld gezet. Ik hou me zowiezo daar niet zo mee bezig. Drink geen alcohol en rauwe vlees/vis producten, en voor de rest vind ik het wel geschoten. ? 

Pffff staat dat ook al op de verboden lijst? Ik eet het gewoon, zelfs zonder te wassen Haha. Ik drink geen alcohol en eet geen rauw vlees, rauwmelkse kazen en voorverpakte gerookte zalm. Verder eet en drink ik alles hoor.

Ik eet ook dagelijks voorverpakte sla en ik was die niet. Groente was ik wel.
2 jaar geleden werd er nog niks over tonijn gezegd en nu schijnt het ook beter te zijn om dat niet te eten. 

Ik eet ook gewoon sla... nog nooit gehoord dat dit niet zou mogen als je zwanger bent.. vind het ook allemaal een beetje overdreven als ik eerlijk ben 

Terug
Bovenaan