SLAAAAAAAAAAPPPPPP!

Gaap ik heb echt slaap....Ik herken het van mijn vorige zwangerschappen maar nu is het echt heel erg...kan al dagen niet (of sommige nachten gelukkig wel uurtje of 3) slapen. Ik heb vannacht alle uren voorbij zien komen en was om 5 uur heel blij dat ik er om 6 uur uit mocht!
Ik heb vooral last van hartkloppingen en t idee dat er een olifant op mijn borst zit. Daar wordt mijn ademhaling weer raar van....

Klaag klaag......sorry hoor!
Meer mensen die zo slecht kunnen slapen?

groetjes Fee

Ik slaap de laatste 3 -4 nachten ook minder en kan overdag ook niet gaan liggen omdat Floortje hier ook rondloopt en daar niet altijd zin in heeft.
Ga 's avonds op tijd erin en de ene nacht gaat het beter dan de andere.

dat drukkende gevoel heb ik vandaag bij de vk gevraagd komt waarschijnlijk omdat de kleine nog hoog ligt en dan wrs beweegt.
Teminste bij mij dan.

hopelijk krijgen we nog een paar goede nachten haha

gr louise

ik ken het onrustige slapen.. ik heb het ook ben dood op maar kan gewoon niet genoeg slaap pakken omdat me lichaam niet mee werkt..

zins enkele dagen is het ook erg onprettig om op me rug te liggen krijg dan een zwaar gevoel in me buik(denk dat de kleine te zwaar word)

maar omdat ik tegenwoordig zo ontzettend ligt slaap voel ik elke beweging van de kleine of van me man (wist niet dat hij z'n draaikont was in bed pff..)

Hi Feetje,

Ik zou voor de zekerheid bellen met de verloskundige over de druk op je borst. Misschien heeft het wel met je bloeddruk te maken?????

Groetjes "zwanger van nummer 2"

heb er helemaal geen last van deze keer. Word wel vaak wakker, maar slaap zo weer verder. Alleen tegen de ochtend wordt ik wakker met veel pijn in mn bekken omdat ik me niet kan omdraaien. Omdraaien is echt enorm pijnlijk!

Ik heb ook weinig last van korte nachten... wel een hele poos gehad... maar het is net of zegt men lichaam nu je moet goed rusten........

kom er tegenwoordig weer rond 10 uur pas uit... ben wel vaak wakker omdat ik moet plassen.. maar ik slaap momenteel weer heerlijk...

liefs

Nou ik moet zeggen dat ik overdag niet echt moe ben gelukkig kan ook niet zo 1,2,3 even gaan liggen met nog 2 kids thuis!
Maar mijn probleem is het in slaap komen, ben s avonds kappot en ga dan naar bed maar dan duurt het gemiddeld 2 uur voordat ik in slaap val!! Erg lastig. Nu zou je denken ga dan 2 uur later naar bed maar dat helpt geen zak! Ach ja hier had ik bij de vorige 2 ook last van, nog even en ik kan weer heerlijk op mijn buikje in slaap vallen, want dat is toch mijn favo positie om te gaan slapen!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan