slaan en hoofd bonken

Mijn zoontje van bijna twee. als hij boos is of zijn zin niet krijgt. Dan gaat hij slaan wie hij slaat maak niks uit als hij boos is slaat hij. En op de grond liggen hoofd bonken op de grond, gaat hij huilen , inmiddels weet ik dat ik dat niet moet troosten zielig om te horen maar hij doet wel minder bonken met zijn hoofd dat is dan opgelost. maar dat slaan is er bijgekomen ik kan dit niet negeren. ik spreek iedere keer je mag niet slaan. ik zet hem in de stoel op een saaie plek zonder speelgoed.
hem zelf slaan doe ik niet ik hou daar niet van.doe ik er goed aan op deze manier? van staffen hij is nog zo jong , maar weet eigenlijk al zoveel op deze leeftijd verder is het een lieve jongen met ook goede kanten knuffeltjes en kusjes geven lekker spelen. geen probleem. Maar dat slaan vind ik een probleem wie weet nog een oplossing voor?
alvast bedankt.
   
 
Hoi,

VOLHOUDEN!!!!

Je hebt naar mijn mening de goede aanpak gekozen en nu is het een kwestie van voet bij stuk houden. Ik denk dat het ook wel een fase is...


succes!
Kiki (mv Iris 2,9 jaar en Stijn 9 maanden)
 
Bedankt voor je advies
en dat slaan komt doordat hij op de kinderopvang zit waar meer kinderen elkaar slaan. maar we blijven consuqent en hem op een stoeltje zetten een minutje en klaar
dat vind ik wel een goede straf
 
Terug
Bovenaan