Slaan weer een ronde over...zucht....

Het zit allemaal niet mee, zeg. De rode duivels zijn nog steeds flink aan het huishouden en nu kan de 5e poging IUI niet doorgaan :(

Heb een tijdje geleden een weekendje weg gepland met een vriendin. Onwijs veel zin in en nog steeds! Valt mijn ei natuurlijk precies in dát weekend. Geen inseminatie en hormonen dus. Aan de ene kant natuurlijk lekker een onbezorgd weekendje weg. Aan de andere kant wil ik even doorzetten! 3 maanden gemist in de vakantie van het ziekenhuis. Net weer aan de hormonen en hup... weer een maand verloren. Sorry, maar zo zie ik het even op dit moment. Mijn man heeft er minder moeite mee; volgens hem wachten we nu al zo lang dat er eigenlijk geen tijd meer aan verbonden is. Een maandje meer kan er nog wel bij. Is ook wel zo, maar ben het zo gigantisch beu!!

Ik wil ook dat geluk wat ik om me heen zie! Ik wil een wondertje van mezelf! Ik ben egoistisch.... Ik wil het allemaal!!!!!

En nu ga ik slapen. Morgen is vast een betere dag.....

Liefs!!!

Dat is helemaal niet egoïstisch meid. Je wil het gewoon graag en hoe graag je het een ander gunt, je gunt het jezelf ook. Dus ik vind het helemaal niet egoïstisch. Wel knap dat je man er zo mee kan omgaan. Dat relativeert wel veel voor je denk ik.

Ik snap je helemaal, hoor meid! Hoe lang je ook bezog bent, elke maand is er weer een teveel. Heb net zitten tellen en wij hebben (door oa de ongunstige planning van het ziekenhuis) in totaal ook al 3 rondes verloren de afglopen 9 maanden. ZIjn er toch weer 3... Ik kan me je frustratie heel erg voorstellen!
Toch kan het misschien geen kwaad om even lekker met een vriendin de hort op te gaan, even weg van alles.

Oh ja, ik voel me ook vaak ego, hoor, zeker als mijn ongi er weer is en ik lees/hoor weer van bevallingen en zwangerschappen enzo...

Probeer te genieten van het weekendje, rust lekker uit dit weekend!

Liefs Daisy

Hey Lieverd!

Wat rot om weer een maand te moeten wachtem! Maar begreep niet helemaal waarom? Omdat je nog ongi bent?? Ik moet gewoon vanaf dag 3 prikken. Of stel je het uit omdat je weekend weg gaat? Wel leuk hoor, verplicht gaan genieten he?!
Volgende maand knallen met de IUI! Wie weet...??? Of misschien toch dit maandje nog even? Gewwon rond het weekendweg klussen :p

Enne egoïstisch, nee hoor!! Ik heb die ene zwangere collega nog steeds niet gefeliciteerd... Oke oke heb ik meerdere redenen voor. Maar goed..
En het is gewoon waar! Je wilt een baby, een kindje van jullie samen! En echt waar uiteindelijk komt onze tijd nog wel!!

Positief blijven!!

Liefssss!!

Oh meid die gevoelens kennen we allemaal hier...mannen kunnen er meestal wat nuchterder mee omgaan, ach dat ene maandje..maar voor ons vrouwen is dat ene maandje er elke maand 1 teveel!

Aan de andere kant, weekendje lekker genieten is zoooo nodig tussen behandelingen door, wie weet wat dat je gaat brengen, lekker relaxen en veel lachen met een vriendin, even je gedachten proberen te verzetten....bij sommigen is dat net het laatste zetje dat ze nodig hebben...

Kop op, je gaat er volgende maand weer voor!

Enne, alvast fijn weekend voor jou en je vriendin!

gr Yosha

Ik snap het ook helemaal. Ik weet nog wel hoe ik baalde toen ik mijn ei had tijdens een weekendje weg met vriendinnen. Je bent al wat langer bezig, dus je rekent nergens op, maar je wilt ook geen poging voorbij laten gaan.

Probeer in ieder geval te genieten van je weekendje weg, want dat heb je ook nodig.

Liefs,
Roos

Hey lieve meiden,

Bedankt weer voor de lieve woorden :)

Ben inmiddels over het ergste punt heen en heb zin in het weekendje weg! Ik ben wel blij dat mijn man het zo kan relativeren, maar voor mij voelt het idd weer als een maand verloren.....

@PrinsesL; Het kan niet doorgaan, omdat mijn ei precies in dat weekend valt en mijn man is dan niet in de buurt ;) De IUI kan dan ook niet plaatsvinden, dus vandaar.....

Het enige minpuntje aan het weekendje weg, is dat die vriendin zwanger is. Dus zij loopt naast me met al een ietwat dikke buik..... Ik ga maar veel aan de wijn, denk ik.....

Veel succes allemaal weer!!!!

Liefs Anna

Hmmm ik snap idd waarom het niet kan doorgaan.. Wel jammer maar een weekendje weg is wel heerlijk even. Ietsje minder dat ze zwanger is, dat word geen zuipfestijn haha! Of je moet het alleen doen :D

Naja ga daaro in ieder geval keihard genieten!!! Even lekker ontladen en weer opladen :D

Ik zit in de meest spannende dagen... Zaterdag moet ik ongi worden... Of niet.. Voel me niet anders dan anders dus zal wel niks zijn.. Maarrrrrr ik blijf nog even positief en heb babysokjes gekocht bij de Action met I Love Opa en I Love Oma hahahaha! Die ga ik dan cadeau doen aan mn ouders.. Die liggen nu wel op zolder bij de andere babyspullen, ik kan het soms niet laten als ik een leuk rompertje oid zie... Erg... Ach ja kan het altijd nog cadeau doen..

Liefss! PrinsesL!

Terug
Bovenaan