SLAAN

Wie van jullie kindjes slaat er?
Hier slaat Anne-Sophie wel!
Maar het gekke is: Ze slaat mij niet. Maar papa wel.
Papa denkt zelf dat dit komt omdat ik strenger ben.
Hij laat af en toe wel dingen toe die ik niet toe laat.
De ene keer is papa daar strenger in dan de andere keer. en als hij dan een keer wel streng is word ze boos en gaat ze slaan.
Best hard slaat ze dan.
Wat zou ik hier tegen kunnen doen?
Heb al tegen mn man gezegd dat hij niet de ene keer strenger meot zijn dan de andere keer.
Nu moest ze elke keer als ze had geslagen even in de gang.
Maar het maakte niet veel indruk op haar.
We hopen maar dat dit weer een fase is.

Groetjes Marianne

Hoi,
Lieve heeft het ook af en toe, maar momenteel lijkt het weer minder..
Ze slaat je dan zomaar ineens..of als ze voor je op de commode staat ofzo..fijn ...Krijg je aan twee kanten een hand op je gezicht..
Ik vind het ook niet goed, al is het voor haar spel..
Ze gaat hier regelmatig naar de gang als ze dingen doet die niet mogen...Zoals zomaar gillen, en gooien met dingen..
Ze vind dat niet leuk, maar jammer dan..haha
Achja, vaak gaat het wel weer over..
Gr Rina

Heel herkenbaar! Daniëlle slaat haar papa ook weleens maar mij (bijna) niet. Papa is juist heel streng en zegt met een harde stem dat iets niet mag, dan gaat ze vaak slaan, terwijl ik rustig zeg: nee Daniëlle dat mag niet en dan leid ik haar af met iets anders, dat werkt erg goed.
Hier werken wij nog niet met op de gang zetten.
Nou succes,
groetjes van Sonja

Isabelle slaat alleen als ze heeeeeeeeeeeeel moe is en ze bijvoorbeeld iets niet mag. Ik zet haar nooit op de gang. Ik zeg dat ik het niet leuk vind dat ze slaat, dat het pijn doet en dat ik haar toch ook niet sla. En dan moet ze sorry zeggen of er een kusje opgeven. Meestal doet ze dat dan ook. Maar het komt dus alleen voor als ze bv niet geslapen heeft s middags of te laat naar bed gaat of een te drukke dag heeft.
Ik heb niks met de gang. Wat moet een kind daar doen? Even rondkijken en dan mag het weer terug. Ik ben meer voor het uitleggen.Maar zo doet ieder het op zijn eigen manier.

Groetjes Babybelle

Ook hier word op het moment nogal vaak door Roan geslagen!
Ook wij proberen het met praten maar eigenlijk helpt dat niet en ook op de gang zetten werkt niet want dan gaat hij mooi met de schoenen spelen die er staan!
Ik hoop ook dat het een fase is en dat het snel over is.. het maakt hier trouwens niet uit wie het is hij slaat iedereen helaas...

Groetjes Mascha

Hai,

Jesse doet dat ook en vindt dat dan heel grappig, Wij dus niet. Ik zeg dan tegen Jesse dat mag niet en pak hem ff vast, want slaan doet auw.
Als hij het nog een x doet gaat hij de gang op.
Hij vind het daat niks en daarna moet hij ons een kusje geven hij doet dat altijd en slaan doet hij vervolgens niet meer.

Gr Liinda

Hier ook heeeeeel herkenbaar. Tis dan eigenlijk als Dylano al iets gedaan heeft, en hij gecorrigeerd wordt door 1 van ons, dat hij dan gaat slaan, bijten en krabben.

We geven hem nu een time- out op zn slaapkamer.. Dit is het meeste veilig voor hem.. In de gang is geen optie, want daar staan ook schoenen, en de router hangt daar, dus 1 groot feest voor meneer.
De hoek heeft t hier een hele tijd harstikke goed gedaan, maar sinds meneer zoooo erg driftig word, zet ik hem op zn slaapkamer omdat dit het meeste veilig is, voor hem, maar ook voor ons ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan