slaan.

ja het begint hier nu al!
als alicia haar zin niet krijgt bijvoorbeeld dat ze niet met der handen in mn mond mag dan gaat ze me gewoon slaan.
ik waarschuw dan 3 keer dat het niet mag en daarna gaat ze de box in en dat vind ze vreselijk!! gaat ze daar staan stampen en doen.. pff!! HELP!

Hier is de fase slaan al een tijdje voorbij en was er ook zo klaar mee. De keren dat hij het geprobeerd heeft, pakte ik zijn armpje beet en liet niet los voordat hij weer rustiger werd. (het heeft 1 keer wel bijna een uur geduurd) Maar na een keer of 5 was het toch wel over. Hij heeft zich een paar keer overhoop gejankt en kwaad gemaakt, maar dat was echt na een paar keer over. Als hij nu kwaad wordt en gaat staan stampen in de box, loop ik weg. Ik heb wel wat moeite gehad om dat te doen, maar het is wel het effectiefste hier.

pascal kan ook erg driftig worden. wij houden dan zijn handjes vast en zeggen "nee pascal, niet slaan" soms maakt het geen indruk op hem, maar we blijven wel consequent op de zelfde manier handelen.
vandaag gaan we met pascal naar de kinder boerderij. ik ben benieuwd. of het konijntjes aaien wordt, of wurgen. pfffff.

Ik dacht dat ik de enige was die als straf 'de box'' gaf. Evy kan soms ook slaan, maar ook als ze absoluut niet luistert moet ze van ons in de box. Eerst vind ze dat niet leuk, maar even later is ze gewoon in de box aan het spelen.

Terug
Bovenaan