Slaap baby 5 maanden

<p>Hoi mede moeders,</p><p>onze zoon is net 5 maanden en drinkt 4 x 180 (rond 7/11/15/18:30), naar bed rond 19:00/19:15 en een voeding om 22:00 van 210. Overdag slaapt hij ongeveer 4 uurtjes.</p><p>hij sliep al vanaf week 6 praktisch door (heel luxe). Nu wordt hij al 1/1,5 maand elke nacht om 5 uur wakker. Hij begint dan eerst te jengelen totdat het overgaat in huilen of zelfs krijsen. Speen/aai over de bol of sussen helpt niet.</p><p>wij geven hem dan nog een fles waarbij hij zelfs aan een fles van 30 cc genoeg heeft om weer verder te slapen. Dus of het honger is twijfel ik aan..</p><p>als het de 4 maanden slaapregressie is dan valt het mij nog 100% mee omdat ik had verwacht dat ik dan zo’n beetje elk uur naast z’n bed zou staan.</p><p>iemand herkenbaarheid/tips? </p>

doorslapen en ineens weer wakker worden s nachts hebben bijna alle mamma's hier wel ervaring mee geloof ik. Als een flesje van 30cc werkt en dan slaapt ie weer verder, gewoon lekker geven. Je zal zien dat vanzelf weer over gaat. Wij hebben zo'n fase ook wel eens een maand of zelfs 2 gehad en ineens was t voorbij.

Terug
Bovenaan