slaap drama's ..

nou de titel zegt al genoeg..
Felix vertikt het om in zn eigen bedje te gaan slapen..hij sliep voorheen bij ons op de kamer in de wieg.maar dat grote bed vind hij 3x niks!
ik heb al van alles geprobeerd...
een deken opgerold tegen 1 kant gelegd zodat het lijkt alsof er iemand naast hem ligt..kruikje erbij..bedje opwarmen...
iemand van jullie nog tips ???!! want het wiegje is nu echt veeeeel te klein!
hij huilt alles bij elkaar als ik hem erin leg..heb al eens op mn tanden gebeten maar langer als een half uur hysterisch krijsen kon ik niet aan!

Liefs Kim

Hoi,

Het is niet leuk,maar ik denk dat je even door moet zetten.Het is natuurlijk nieuw voor hem.Ik zou hem er in leggen,en bv elk kwartier even kijken(niet oppakken),even over zijn hoofdje aaien,en weer weglopen,en dit volhouden tot hij gaat slapen.Want elke keer als hij huilt,en jij pakt hem eruit,dat onthouden ze rond deze leeftijd erg goed!Dan lukt het denk ik nooit.ik denk als je het een paar dagen zo maar eens probeert,dan zal je zien dat hij op den duur wel gaat slapen,denk ik..

Succes!!!

Groetjes elma

ik zou hem steeds 10 min laten huilen en dan gaan troosten,probeer hem eerst niet op te pakken kijk of je hem kunt geruststellen door tegen hem te praten enzo..lukt dat niet dan pak je hem op en leg je hem terug zodra hij rustig is..en zo steeds herhalen..blijf desnoods op de bovenverdieping en laat merken dat je er bent..mijn dochter heeft ook zo vreselijk gekrijst..(niet omdat ze het niet gewent was in een ledikant maar gewoon omdat ze alleen maar bij me wilde zijn..erg vermoeiend..)en toen heb ik het zo gedaan.op een gegeven moment begon ze te lachen in dr bedje als ze me zag en toen dacht ik oke nu is het klaar en heb ik dr laten huilen het is even vervelend maar als je volhoud lukt het! nu gaat ze heerlijk slapen altijd! (als ze echt helemaal over de rooie ging,ging ik er altijd wel even heen om gerust te stellen)
succes!

groetjes

Sowieso niet meer terug naar jullie kamer wat er ook gebeurt anders is echt het hek van de dam. Bij ons is ook de regel als ie eenmaal in bad is geweest en in zijn bed ligt dan komt ie er niet meer uit. Het wordt daar opgelost. Al ben ik een uur bezig. Ze beginnen nu inderdaad in de gaten te krijgen dat ze je kunnen manipuleren. Ik ben niet van het laten huilen. Quintus heeft ook een fase gehad dat ie niet alleen wilde gaan slapen. Ik bleef dan naast hem zitten met mijn had in zijn bed tot ie rustig was en ging slapen. Ik praatte niet tegen hem, ik zat er alleen maar. Na een week was het weer over en ging ie gewoon meteen slapen als ik hem in bed legde.

hey!

wij hebben dit nog tijdens de kraamweek gehad.. de tip toen (wat ook erg goed hielp) alle slaapjes overdag ook in zn grote bed.. beseft hij dat dat de plek is waar ie slaapt nu, en overdag kan jij er iets beter tegen waarschijnlijk als hij moppert..

(onze kleine jongen sliep de eerste dagen in de kinderwagenbak bij ons op de kamer..vanwege erg veel lawaai 'snachts van de kleine man hebben we hem na 5 nachten op zn eigen kamer gelegd in zn ledikant.. draaaama...)

k hoop dat hij snel went in zn eigen bedje!

liefs

Ik hoorde toen van iemand met zijn hoofd tege bovenkant ledikantje leggen en dan bedje op een apparte manier opmaken (matrozen nog wa??)

dat de kleine zich meer geborgen voelt door dat de bovenkant dichterbij is en hij zich dus niet zo in een groot bed voelt liggen....

Succes ermee want t lijkt me idd erg zo als de kleine niet wil slapen!!

Groetjes Joyce
Dani 5mnd

Terug
Bovenaan