slaap- en eetritme

Hallo
Ons zoontje heeft vanaf 3 maanden de nacht doorgeslapen tot 7.00 uur 's ochtends. Sinds enkele weken heeft hij zijn tijd verlegd en is hij om 5.45 uur wakker. In het begin dacht ik nog dat dit zo weer over zou zijn maar helaas. Speentje geven hielp niet en ik ben toen  om 6.00 uur maar een flesje gaan geven en dan sliep hij nog een uurtje verder. Maar ook dit doet hij nu niet meer.
Herkent iemand dit  of heeft iemand tips waardoor  hij weer wat langer slaapt? Daarnaast is het ook de bedoeling dat er binnenkort een flesvoeding afgaat maar ik zou niet weten hoe ik dit moet gaan doen.Niels is 6,5 maand. Zijn schema is:

06.00 uur fles  180 cc
10.00 uur fles 200cc
12.00 uur groentehap
14.00 uur fles 200 cc
18.00 uur fles 200cc
22.30 uur fles 210 cc + rijstebloem (voor deze voeding maken we hem wakker, doen we dit niet dan komt hij zelf om 0.00 uur)

Tussen alle voedingen in slaapt hij nog. De tijd van deze slaapjes varieert van 3 kwartier tot aan anderhalf uur. Om 18.30 uur heeft hij de dag er opzitten en om 19.00 uur slaapt hij als een blok!

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes
 
Hoi,
Ik heb bij mijn zoon die nu 16 maanden is de laatste fles steeds ietsje vroeger gegeven, en op het laatst helemaal laten vervallen, ik heb toen na zijn groentehapje vanilleyoghurt gegeven. Bij de laatste fles deed ik wel pap.
Maar als ik jou was zou ik nog even wachten met het vervroegen van de laatste fles, anders komt hij nog eerder 's morgens.
Daantjuh
 
Terug
Bovenaan