Slaap en voeding

<p>Lieve mama's </p><p>Ik geef mijn dochter op vaste tijdstippen de fles </p><p>7u</p><p>11u</p><p>15u</p><p>19u </p><p>23u</p><p>Snachts is komt ze nog 1x en krijgt ze 60cc</p><p>Alleen is dat rond half 6 dus heel dicht op de 7 u voeding, ik wil de voedtijden overdag zo houden omdat we merken dat structuur heel belangrijk is voor haar.. maar half 6 en 7 is wel heel dicht op elkaar.. iemand tips?</p><p>Ze is 10 weken oud</p>
 
Kun je de fles van 23 uur niet een beetje ophogen en kijken of ze dat drinkt? Wie weet slaapt ze er een uurtje langer door. Als je dan de eerste voeding om half 7 geeft, lukt het vast wel om steeds 5 tot 10 minuutjes te rekken en toch op je schema uit te komen. 
 
[quote quote=10214447]Kun je de fles van 23 uur niet een beetje ophogen en kijken of ze dat drinkt? Wie weet slaapt ze er een uurtje langer door. Als je dan de eerste voeding om half 7 geeft, lukt het vast wel om steeds 5 tot 10 minuutjes te rekken en toch op je schema uit te komen.[/quote]
Ze krijgt al 150 savonds nog meer idd misschien wat veel? Denk ik 
 
Waarom geef je om 5.30 niet iets van 60cc? Minder dan je normaal geeft. Waarschijnlijk slaapt ze daar wel op verder. En dan om 7.00-7.30 120cc ofzo. Een volle fles om 5.30 en om 7.00 weer is wel heeeel veel ja..
 
Ik vind het knap dat je zo aan die tijden vast kan houden, mij lukte dat nooit zo haha. 
Maar leg je er ook bij neer als het een keer niet zo is. Sommige dagen zijn ze gewoon mopperig of hongerig en lukt het gewoon een keer niet met je strakke schema. En dat komt ook goed hoor, ze krijgen niks van een dagje dat ze een half uur eerder of later dan normaal drinken
 
[quote quote=10214474]Waarom geef je om 5.30 niet iets van 60cc? Minder dan je normaal geeft. Waarschijnlijk slaapt ze daar wel op verder. En dan om 7.00-7.30 120cc ofzo. Een volle fles om 5.30 en om 7.00 weer is wel heeeel veel ja..[/quote]
Ik bedoel de ze half 6 60 cc krijgt (dat bedoel ik met babyvoeding) vroege ochtend voeding dan ?
 
Terug
Bovenaan