Zoals als sommige van jullie weten slaapt Kyano vanaf december onwijs slecht.. telkens dachten we dat we de oplossing hadden gevonden.... of een reden waarom hij zo slecht sliep... maat dat liep telkens op niets uit.. en konden we weer van voor af aan beginnen....
Gister is de wijkverpleegkundige weer langs geweest en hebben we een heel openhartig gesprek gehad,..
Zelfs zo dat ik ging huilen....
En dat doe ik niet snel hoor waar anderen bij zijn...
Nu gaan we het echt heel hard aanpakken want anders zitten we nog maanden met een kind s'nachts op en dan denkt Caitlin misschien dat het zo hoort en doet ze straks mee....
Dus vannacht gelijk stappen ondernomen..
Gisteravond om half 8 op bed gelegd.. ook al wilde hij niet...
Gewoon gezegd dat hij moest gaan slapen en dat mama straks nog even bij hem komt kijken...
Hij krijsen natuurlijk mar ik stug volhouden... na 10 min viel hij al in slaap...
Ik zelf ben om half 9 naat bed gegaan om alvast wat energie op te bouwen voor de nacht...
En ja hoor om 2:10 begon het weer !!!
Krijsen....!!!
Dus ik uit bed gestapt en naar hem toe gegaan..
hem geprobeerd neer te leggen .. aai over zijn bol gegeven.. speentje gegeven en gezegd weltrusten , tot morgen !!!!
Nou dat accepteerde meneer natuurlijk niet en ging nog harder gillen...
dus ik de 5 minuten regel toegepast en na 5 min weer hetzelfde gedaan zoals hier boven beschreven...
dat heb ik to half 4 vol moeten houden... maar met resultaat!!!
Hij is weer in slaap gevallen en heeft heel lief tot half 9 door geslapen... tussen door is hij ook nog wel een paar x in slaap gevallen maar werd toen weer huilend wakker!
Hij was zo vrolijk wakker geworden... hij was echt helemaal in zijn hummetje
Nu moeten we dit echt goed vol gaan houden !!!
Maar ik ben nu al super trots op hem maar nog trotser op mezelf !!!
Sorry voor het hele verhaal maar moest het ff aan jullie kwijt....
Dikke kus en knuf van mij !!!
Dikke kus
Gister is de wijkverpleegkundige weer langs geweest en hebben we een heel openhartig gesprek gehad,..
Zelfs zo dat ik ging huilen....
En dat doe ik niet snel hoor waar anderen bij zijn...
Nu gaan we het echt heel hard aanpakken want anders zitten we nog maanden met een kind s'nachts op en dan denkt Caitlin misschien dat het zo hoort en doet ze straks mee....
Dus vannacht gelijk stappen ondernomen..
Gisteravond om half 8 op bed gelegd.. ook al wilde hij niet...
Gewoon gezegd dat hij moest gaan slapen en dat mama straks nog even bij hem komt kijken...
Hij krijsen natuurlijk mar ik stug volhouden... na 10 min viel hij al in slaap...
Ik zelf ben om half 9 naat bed gegaan om alvast wat energie op te bouwen voor de nacht...
En ja hoor om 2:10 begon het weer !!!
Krijsen....!!!
Dus ik uit bed gestapt en naar hem toe gegaan..
hem geprobeerd neer te leggen .. aai over zijn bol gegeven.. speentje gegeven en gezegd weltrusten , tot morgen !!!!
Nou dat accepteerde meneer natuurlijk niet en ging nog harder gillen...
dus ik de 5 minuten regel toegepast en na 5 min weer hetzelfde gedaan zoals hier boven beschreven...
dat heb ik to half 4 vol moeten houden... maar met resultaat!!!
Hij is weer in slaap gevallen en heeft heel lief tot half 9 door geslapen... tussen door is hij ook nog wel een paar x in slaap gevallen maar werd toen weer huilend wakker!
Hij was zo vrolijk wakker geworden... hij was echt helemaal in zijn hummetje
Nu moeten we dit echt goed vol gaan houden !!!
Maar ik ben nu al super trots op hem maar nog trotser op mezelf !!!
Sorry voor het hele verhaal maar moest het ff aan jullie kwijt....
Dikke kus en knuf van mij !!!
Dikke kus