slaap, heb je dat nodig???????????

OHHHHHH ik wordt er gek van, ik ben zo moe maar kan snachts niet meer slapen!!!!!!!
Het is vorige week begonnen. Ik zie alle uren op de klok voorbijkomen. En als ik rond een uurtje of 5, 6 net in slaap val roept mijn zoontje me om 7 uur want ja die slaapt(meestal) wel de hele nacht lekker door!!!

Ik kan smiddags ook niet meer gaan liggen want mijn zoontje van 23 maand slaapt tussen de middag niet meer!! Nu is hij vandaag naar de creche dus denk dat ik zo maar weer ff ga proberen te slapen!!

ohh wat ben ik een zeur, ik weet dat er meiden zijn die dit al veel langer hebben, maar ik wordt er nu al gek van. Kan normaal gesproken erg gemakkelijk slapen  maar nu.

Groetjes Anne
mv Levi en ???26 maart 09

Slaap? Wat is dat???

Ik herken het wel hoor! Ik slaap ook al weken nauwelijks. Afgelopen nacht was het bijvoorbeeld tegen  2 uur voor ik in slaap viel en  om 3 uur ging de wekker omdat mijn man vroege dienst heeft en dus om 4 uur de deur uit moet. Geeft niks, maar daarna kon ik natuurlijk weer niet slapen.
Ik kan 's middags wel liggen omdat mijn jongste nog slaapt maar heb nu de oudste 2 ook thuis vanwege de vakantie.

En nu zegt iedereen: "dan kun je vast wennen aan de gebroken nachten als de baby er is" maar dat is natuurlijk heel iets anders. De meeste baby's slapen 'snachts wel en dan hoef je er maar een of 2 keer wakker te worden voor een voeding. De tijd die ik dan wakker ben (ongeveer 1 uurtje) is de tijd die ik nu slaap. Ik kijk uit naar de gebroken nachten, want dat weet ik zeker dat ik veel meer slaap krijg dan nu.

Even doorzetten nog! Ik ben 21 maart uitgerekend dus zoveel schelen we niet.

Hi ladies,

Jeetje vervelend! Ik heb vannacht toevallig slecht geslapen, maar zit in Oostenrijk dus dat speelt zeker mee. Verder slaap ik nog redelijk goed, gelukkig! Ben 35 weken en 3 dagen (30/3 is mn datum) dus misschien komt het nog? Hoop van   niet... Heb ook nog geen kindje maar dan lijkt het me helemaal killing. En dat terwijl je je voor wil bereiden op de bevalling en de periode erna. Meiden, sterkte!

Soms lees je wel eens dat je voor t slapen gaan een warm bad kunt nemen of een groot glas warme melk. Maar misschien hebben jullie dat al lang geprobeerd?

Good luck!

Tijdens mijn eerste zwangerschap sliep ik tegen het einde ook heel slecht. Veel wakker en niet in kunnen slapen. Nu is het precies andersom. Ik slaap als een os. Wel moet ik regelmatig uit bed om te gaan plassen, maar daarna val ik meestal snel weer in een diepe slaap. De laatste paar nachten word ik wel om 5.00 wakker en kan ik daarna moeilijk in slaap komen. Tegen de tijd dat het 6.30 doezel ik dan meestal weer in. Gelukkig slaapt zoonlief meestal uit tot 8.00-8.30 en kan ik dus nog een beetje bijslapen.

Het is inderdaad heel vervelend als je de slaap niet kunt vatten. Misschien een warm bad of een warme douche voor je gaat slapen. Schijnbaar werkt lavendel ook wel rustgevend, misschien een druppeltje op je kussen doen. Ik weet helemaal niet of het werkt, maar baadt het niet dan schaadt het niet.

Hoi

Dat lijkt me idd erg lastig!
Ik heb er helemaal geen last   van , sorry.
Kan overal en altijd wel slapen.......
En onze zoon slaapt tussen de middag ook nog dus da`s heerlijk.
Maar oke hier heb je dus niks aan.........hoop voor je dat er wel mensen zijn met tips.
Succes.
Groetjes!

Ik heb de luxe dat ik ;s middags een uur kan slapen. Ben ook veel wakker ;s nachts, ik heb nu luisterboeken op mijn ipod gezet. Daarnaast zwem ik 2 keer per week in de avond en daarna slaap ik stukken beter!

Sterkte ermee!

slapen is hier ook al een tijdje lastig. en als ik s middags ga slapen is het een ramp. Lig dan rustig de hele nacht wakker. Probeer nu niet te vroeg op bed te gaan en dan gaat het ietsje beter!

Ik slaap normaal gezien ook altijd prima en het komt nu niet omdat ik niet moe ben maar omdat ik zware BI heb. Kan niet lekker liggen door de pijn en als ik uiteindelijk wel in slaap val wordt ik van iedere bewegin van mijn man of van mezelf weer wakker. Omdraaien duurt ongeveer 3 minuten ipv 10 seconden.

Ik wou dat ik kon gaan zwemmen of zoiets om lekkerder te slapen maar ik kan echt bijna niks meer dus dat is ook geen optie.

Terug
Bovenaan