Slaap op mijn buik....

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal....

Ik heb een vraagje? ik slaap op mijn buik... nou ben ik 8 weken zwanger is dat nou slecht voor de baby?? Ik heb natuurlijk nog geen dikke buik maar die krijg ik wel als het allemaal goed gaat, en dan wordt het denk ik steeds moeilijker om op mijn buik te slapen... Maar jah dan moet ik het maar op mijn zij proberen....

Nou verder heb ik Maandag mijn eerste echo ik vindt het zo spannend! Tot nu toe hellemaal nergens last van gehad heb alleen wat grotere borsten gekregen maar dat vindt ik hellemaal niet erg!

Veel geluk Allemaal....

Hanan

Hoi Hanan,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu ook ongeveer zeven weken zwanger van de tweede. Ik slaap ook veel op m'n buik. Heb het tijdens mij eerste zwangerschap gevraagd aan de VK en die gaf aan dat het geen kwaad kan. Het zal alleen op een gegeven moment niet meer lekker liggen en dan ga je vanzelf op je zij of rug liggen. Maar je kindje zit in het vruchtwater, wat uiteraard beschermend is. Dus ik denk zolang het voor jou lekker ligt, blijf dan lekker zo slapen. Aan het einde van je zwangerschap slaap je vast slechter en lig je op geen enkele manier meer lekker, dus neem het er lekker van nu.

Groetjes, Mariska

Ik ben nu bijna 20 weken en krijg dus iedere keer commentaar van de baby als ik op m'n buik ga liggen ;-)

Groetjes,
Marianne

ik sliep ook altijd op me buik bij me eerste zwangerschap en in het begin kan het geen wkaad alleen op het einde rond de 8ste maand dan kan je beter op je rug liggen anders kan je kindje verdrukt raken in je buik en dat is niet zo fijn maar als je een keer op je buik wakker word is dat heelmaal niet erg volgens mijn verloskundige toen

hoi,

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik ben nu bijna 22 weken en lig nog op mijn buik.
Wel met een dun kussen onder 1 been.
Zo krijgt het iets meer ruimte en voel ik het ook niet.

Voor zover ik het weet is het niet erg.
De baby groeit nog steeds en er is dus niets aan de hand.

Groetjes

Hetty

hey hey,
ik heb bij mijn eerste tot aan de 40 weken op mijn buik geslapen op me rug kreeg ik het benauwd en op mijn zij trok mijn buik heel erg en deed heel veel pijn.
en op mijn buik lag ik gewoon heel erg lekker. en de vk zei dat het helemaal niet uitmaakte.
xxx
sabrine

Hi, ik slaap al 24 jaar op mijn buik, vind dit echt heerlijk. Sinds een aantal weken lukt dit mij niet meer, ik ben 26 weken zwanger, en vind het niet meer fijn  omdat mijn buik steeds dikker wordt, ik meen ook dat de baby het niet erg fijn vindt, hij of zij natuurlijk begint dan te schoppen. Niet alleen dat maar het doet ook zeer.
Ik lig nu zo'n beetje of op m'n zij of half op mijn buik met een been helemaal opgetrokken. Ik denk dat het een beetje verschillend is, de een vindt het wel fijn en de andere niet.
Ik ben erg blij dat ik zwanger ben, en hoop dat ik hem of haar uit mag dragen, maar ben ook blij als ie er straks uit is. Kan ik weer lekker vertrouwd op m'n buik liggen. Dan gaan we wwarschijnlijk met z'n drieen op ons buiken liggen, mijn vriend is ook een buikslaper. X

hoi hoi

ik sliep nooit op mijn buik

maar sinds ik zwanger ben dus wel
de baby geeft vanzelf wel aan wanneer die het er niet eens mee is,
dat doet ie ook met watertemperatuur enz

alleen jammergenoeg houd mijn babytje dus niet van warm water
en ook niet van zwemmen

na een dagje zwembad heb ik de hele nacht wakker gelegen, baby ging dwarsliggen en duwen
niet eens van die liefelijke trapjes die je normaal krijgt/voelt. maar echt kribbig
ik kan het meteen merken als de baby het ergens niet mee eens is

ik denk al, dat wordt nog wat, als de baby   nu al zo'n eigen willetje heeft :(

maar ik zou dus lekker op je buik blijven slapen, tot dat het voor jezelf niet lekker meer ligt, of tot de baby gaat protesteren

groetjes renske

Terug
Bovenaan