ons zoontje van bijna 7 maanden heeft een beetje een slaap probleem. Hij gaat 's avonds rond 20.30 uur naar bed. Valt als een blok in slaap tot 5.45 uur 's morgens en is dan wakker. Wat ik ook doe hij valt niet meer in slaap. Hij huilt niet hoor, ligt gewoon te brabbelen enzo. HIj ligt dan tot 7.30 uur in bed, dan ga ik naar hem toe en geef hem een fles. Om 9.00 uur gaat hij weer naar bed tot 10.00 uur. Om 13.00 uur weer naar bed tot 14.00 uur. Om 17.00 uur weer naar bed. Hij is dan echt moe, maar kan niet in slaap vallen, ik help hem dan door zijn speen vast te houden. Ook hier slaapt hij maar weer een half uurtje tot 1 uurtje. Wij zijn ten einde. Hij komt dus maar aan 13 uur slaap per dag. Dit doet hij nu ruim 1 maand. Daarvoor sliep hij overdag wel het zelfde ritme, maar 's nachts toch wel gauw 13-14 uur.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Misschien een sprong waar hij in blijft hangen of zo. Even nog een toevoeging. Hij heeft Down Syndroom. Eet al potjes vanaf 4 maanden. Dus het veranderen van het eetpatroon kan het ook niet zijn.
Hoor het graag van mede lotgenoten.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Misschien een sprong waar hij in blijft hangen of zo. Even nog een toevoeging. Hij heeft Down Syndroom. Eet al potjes vanaf 4 maanden. Dus het veranderen van het eetpatroon kan het ook niet zijn.
Hoor het graag van mede lotgenoten.