A
Anoniem
Guest
hoi
ja meiden we hebben hier een slaap probleem
Bram gaat rustig sávond naar zijn bedje en valt meestal ook meteen in slaap maar tegen 23.30 ongeveer wordt meneer wakker en huilt dan steeds en is dan ook heel erg moeilijk weer in slaap te krijgen
als je bij hem komt is er niets aan de hand en gaat steeds rechtop zitten in zijn bedje en egint dan te spelen maar zodra we ons omdraaien dan is het al mis
zoals je ziet aan de tijd nu is het dus nu ook raak
heb net een late dienst gehad en dus pas om 23.30 thuis en toen was het al mis
het is erg vervelend vooral als je een late dienst hebt gehad en tot 23uur hebt gewerkt en de volgende dag een vroege dienst hebt en weer om 7 uur moet beginnen
ik ben er nu uit gegaan zodat mijn ma nog even kan slapen want ik ben morgen vrij
wie van jullie heeft misschien tips of een oplossing???
alles is welkom
liefs ilona mama van bram 21-07-2007
ja meiden we hebben hier een slaap probleem
Bram gaat rustig sávond naar zijn bedje en valt meestal ook meteen in slaap maar tegen 23.30 ongeveer wordt meneer wakker en huilt dan steeds en is dan ook heel erg moeilijk weer in slaap te krijgen
als je bij hem komt is er niets aan de hand en gaat steeds rechtop zitten in zijn bedje en egint dan te spelen maar zodra we ons omdraaien dan is het al mis
zoals je ziet aan de tijd nu is het dus nu ook raak
heb net een late dienst gehad en dus pas om 23.30 thuis en toen was het al mis
het is erg vervelend vooral als je een late dienst hebt gehad en tot 23uur hebt gewerkt en de volgende dag een vroege dienst hebt en weer om 7 uur moet beginnen
ik ben er nu uit gegaan zodat mijn ma nog even kan slapen want ik ben morgen vrij
wie van jullie heeft misschien tips of een oplossing???
alles is welkom
liefs ilona mama van bram 21-07-2007