<p>Hallo,</p><p>Mijn zoon van 10 weken slaapt overdag alleen in de draagzak. Sinds een paar weken zijn we savonds begonnen met slapen in zijn bedje (op onze kamer). We hebben dan een standaard ritueeltje, maar het is altijd huilen, de ene x een half uur, andere keren een uur of 2.. omdat ik het belangrijker vind dat die goed aan zijn slaap komt dan waar die slaapt draag ik hem in de middag zoveel mogelijk maar ook hier heeft die soms geen zin in en is die regelmatig tussen 3 en 8 uur savonds wakker. Eenmaal savonds op bed kan die wel slapen tot de volgende ochtend (wel wakker om de 3 uur voor voeding maar slaapt erna weer verder). Ik draag hem met alle liefde maar op het moment dat die hier ook in begint te protesteren word ik al zenuwachtig omdat dit juist altijd het gene was dat werkte als die niet wou gaan slapen. En niet slapen betekend huilen en een ontroostbaar baby waar ik dan heel veel moeite mee heb dus ik zet mij 1000% in om hem na het verschonen-voeding-knuffelen ritueeltje in de draagzak in slaap te krijgen. Nu zou het ook weleens fijn zijn als die overdag in zijn bedje zou slapen, hij gaat over 3 weken ook 2 dagen naar het kdv dus daar zal die overdag ook moeten gaan slapen. Ik heb alles al geprobeerd wat er online te vinden valt en k vind 1x per dag ontroostbaar huilen voor het slapen gaan echt meer dan genoeg. Wie heeft er tips? Ik vraag me ook af of het te maken heeft met dat die bij mij wilt zijn, want in de draagzak is die vaak de eerste 10min ook onrustig en wilt die er echt niet in. Heb meer het gevoel dat het met het slapen zelf te maken heeft. Wie kent dit en wat werkte? Sorry lang verhaal..</p>