Slaap regessie 4 maanden

<p>Hallo lieve moeders,</p><p>Ik heb een dochter van bijna 4half maand waarvan ik vermoed dat zij in de slaap regessie van 4 maanden zit al 3 weken slaapt ze slecht nu gaat ze snachts ook spoken en is ze tussen 2 en 4 uur ook vaak klaar wakker, de afgelopen dagen is ze alleen niet zo te genieten heel hangerig en huilerig ze wilt constant bij mij zijn nu is mijn vraag hoort dit erbij en herkennen jullie dit ook ? </p>

Welkom in het leven van een babt haha..  de jongste is hier nu bijna 8 maanden en dr leventje is 1 grote slaap regressie geloof ik haha! Er zijn het hele eerste jaar (én langer!!) gewoon periodes dat ze slecht slapen, onrustig zijn s nachts, toch weer een voeding nodig hebben etc... bereid je er maar op voor de komende maanden.
Ik geloof niet zo in sprongetjes enzo, kinderen ontwikkelen zich gewoon en er zijn periodes die beter gaan dan anderen, zowel overdag als s nachts! 

Haha, ze heeft overigens nog geen enkele keer doorgeslapen, tot 8 weken sliep ze goed en kwam ze om de 3 a 4 uur, ik geef borstvoeding trouwens en na die 8 weken is er dus een hoop veranderd qua slaap geen nacht is hetzelfde. 
Ik heb nog 2 kinderen van 14 en 13 jaar dit is een nakomertje maar ik herken dit echt helemaal niet ! 

Terug
Bovenaan