slaap te kort

ik heb geen idee hoe ik eraan kom maar heb hoe dan ook slaap te kort.
kom maar niet van mijn verkoudheid af.
ik ga na de laatste voeding van half 12 naar bed en dan worden we rond 4 uur gewekt geven we de fles en slaap ik zo weer. om half 9 de 2e fles. daarna ga ik ook zo weer slapen.word dan rond half 11 half 12 weer wakker.
en ga er dan rustig weer uit en lekker mn eigen ding doen.
dus ik zou het niet weten hoe ik eraan kom.
terwijl ik overdag me gewoon helemaal niet moe voel.. maar rond het laatste half uurtje 's avonds krijg ik het ijskoud...

Klinkt eerder als slaap teveel...whaha,, wat een luxe.
Misschien ff wat extra vitamines nemen je lichaam is nog aan het herstellen van je zw,schap/bevalling dus dan is je weerstand wat lager!

Dat was ook het eerste wat ik dacht, misschien slaap je juist teveel? Daar kan je ook vermoeid van raken, hoor. Ben best jaloers als ik je verhaal zo lees, ha ha! Misschien inderdaad wat extra vitamines en misschien 's avonds voor je dipje komt even een stukje buiten wandelen???

Het lijkt me idd dat je meer dan genoeg slaapt! Of je slaapt te licht zodat je toch niet voldoende uitrust. Kan je vriend anders niet de laatste fles geven zodat jij er in kan kruipen voordat je het zo koud krijgt. En krijg je wel voldoende beweging? Door onvoldoende beweging werkt de bloedsomloop niet optimaal waardoor je het koud kan krijgen. En idd voldoende, en gezond, eten!
Je lichaam moet nog herstellen. En als je te dun wordt kan je het ook koud krijgen. Verkoudheid is rot, maar het heerst nu ook wel hoor.
Als ik het erg koud krijg helpt een warm voetenbadje en dikke sokken mij erg goed.

ik heb voldoende beweging dat weet ik zeker :)
elke dag lopen we met alicia en de hond een ruim half uur. ik fiets ook elke dag even naar de stad.
en vitamines? die eet ik graag.

Probeer ondanks de onregelmatige tijden van je kindje toch wat regelmaat aan te houden. Wat de andere dames ook zeggen, teveel slaap kan je ook erg moe houden. Sta elke ochtend rond dezelfde tijd op en doe bijvoorbeeld smiddgags (als je echt heel moe bent) even een dutje van een uurtje om op te laden. Daarbij kun je vitamine B-complex slikken, dat gebruik ik ook en dat werkt er goed.

Terug
Bovenaan