slaap tekort

hmimes

New member
zijn jullie soms niet zo moe dat je slaap hebt overdag ? Ik durf dan geen dutje te doen omdat ik bang ben dat hij weer zal opstaan ! Dus laatste tijd cafeïne expo
 
Heel herkenbaar hoor. Ben overdag ook heel moe. Hier begint de dag vaak voor 06:00 uur en bij mij slapen ze overdag natuurlijk niet tegelijk dus ik kan geen moment rust pakken en met die pijnlijke rug is het best vermoeiend. We moeten er soms s'nachts ook nog uit (word gelukkig wel steeds minder)

Meid, ik zou gewoon lekker gaan liggen als hij slaapt. Even een soort powernap doen....je hoort hem echt wel hoor. Moeders hebben daar een extra zintuig voor hè?! ;-)

Liefs Lynn.
 
Als hij slaapt zelf ook gaan slapen...
Ik doe het ook heb het soms echt ff nodig en je knapt er een heel stuk van op.
Al is het maar een half uurtje.
 
Lekker overdag een dutje doen als hij slaapt daar knap je van op. Waarom ben je bang dat hij gaat staan? Als hij valt valt hij zacht en als hij niet weet hoe te gaan zitten dan zal hij vast wel gaan huilen en dan kun je er naar toe gaan.
Ik ben nu ook wel moe, het is een drukke week geweest afgelopen week. De sleutel van ons huisje gekregen, wezen shoppen en m'n zus heeft met 28wk1dg een baby gekregen, dus op bezoek geweest in het sophia. En of Xilyano het aanvoelt...hij heeft drie nachten niet doorgeslapen wat hij normaal wel altijd doet. Hopen dat hij vannacht wel lekker doorslaapt want dat heb ik wel nodig ik moet morgen ook gewoon weer gaan werken. Maar over het algemeen gaat het hier goed.
 
Overdag ook wel moe maar kan niet slapen door mijn werk dus meestal val ik rond 20:30 al in slaap tot 6:00 je hebt niks aan je avond maar de volgende dag wel fris en fruitig !
 
Terug
Bovenaan