slaap vraagje

hoi hoi
annique is nu 5 maand en 1 week en is weer erg vroeg wakker...
ze sliep normaal van 20.30 tot ongeveer 08 u en nu gaat ze 21u naar bed en slaapt dan tot half 7 ongeveer
en ze drinkt ook weer slechter
ze krijgt 4 flessen van 200 cc maar laat nu bij sowieso flessen bijna 100cc staan
kan dit weer een sprong zijn ofzo?
en heeft iemand tips hiervoor misschien????
liefs sandra

Hoi Sandra,

Er is inderdaad weer een sprong op komst. Volgens het boek begint de hangerige periode bij ongeveer 22.5 weken en duurt (als ik me niet vergis) tot een week of 29. De donderwolk staat bij week 26.
Tijs heeft de ergste periode alweer gehad en bij ons viel het deze keer mee. De vorige sprong was voor ons vervelender. De meeste kindjes slapen of overdag of 's nachts slechter. Gelukkig sliep Tijs overdag slechter en 's nachts gewoon zoals normaal. De vorige sprong was hij met de nacht aan het rommelen, vandaar dat het ons nu is meegevallen.
In ieder geval succes de komende weken.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi hoi

Ik herken het ook wel, alleen dan niet als een sprongetje, maar wel als toen Stef zijn 2 (tegelijk) tandjes kreeg. Hij sliep ook ineens niet meer goed door en op het hoogtepunt werd hij ook ineens weer eerder wakker.... Ik ben benieuwd hoe het volgende sprongetje bij ons verloopt....

Succes! Liefs Annet

Terug
Bovenaan