slaap zóóó'slecht

ow, even klagen hoor. ik slaap echt zo slecht. tegen één uur ben ik al zo vaak licht wakker geworden en als ik dan eindelijk op de wekker kijk omdat ik echt wakker ben, valt het behoorlijk tegen dat het nog niet bijna ochtend is. de rest van de nacht kwakkel ik op dezelfde manier door en met zo nu en dan kramp in voeten/benen. Bluh, ik wil weer eens een tijd goed slapen. straks kan het ook al niet meer, mag het dan alsjeblieft nu nog even wel???!!!!

zo dat was het weer.

groetjes Linda 37,2 wk

Ja, ik slaap ook zo slecht. Ik heb gelukkig nog geen last gehad van krampen. Maar vanaf 3 uur ben ik klaar wakker.
Ik heb dan honger of de kleine gaat druk bewegen.
Misschien helpt een goede massage voor het slapen gaan.
Je partner eens lief aankijken!
Ja het slapen zal zometeen ook niet meteen goed gaan maar je kan dan wel lekker liggen zonder dikke buik.
Nog een paar weken dan is het over.

Ja, ik slaap ook zo slecht. Ik heb gelukkig nog geen last gehad van krampen. Maar vanaf 3 uur ben ik klaar wakker.
Ik heb dan honger of de kleine gaat druk bewegen.
Misschien helpt een goede massage voor het slapen gaan.
Je partner eens lief aankijken!
Ja het slapen zal zometeen ook niet meteen goed gaan maar je kan dan wel lekker liggen zonder dikke buik.
Nog een paar weken dan is het over.

Wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt

hier gaat het nog aardig goed moet ik zeggen, wel onrustiger als anders en een paar keer per nacht wakker, maar gelukkig geen last van krampen

Sterkte nog ff en je kan weer lekker slapen zonder dikke buik

Ik slaap ook heel slecht. Als ik op mijn zij lig, krijg ik aan die kant na een tijdje veel pijn in mijn been, dus ik blijf me maar omdraaien. Massage van manlief en/of tijgerbalsem helpt een beetje. En soms ben ik inderdaad een uur klaarwakker, bleegh. Het is echt tijd om te bevallen....
Succes meid!

Ohh ik slaap ook zo vreselijk slecht.
Om de 2 uur ben ik wakker, dat k weer naar de wc toe moet. Weer terug in bed kan dan eerst me draai niet vinden, wat betekend dat ik minstens nog een half uur wakker lig en dan weer 1,5 uur slaap, tot ik er weer uit kan.
Succes en strekte nog even meid!!!! Hopelijk ga je snel bevallen.

Liefs marielle

hier ook een slechte slaper, net als Twiki blijf ik draaien omdat ik anders pijn in mijn been krijg. Ook kan ik vanaf een uur of 3 niet meer slapen, en meestal wordt mijn zoontje rond 5.30 wakker omdat papa dan naar zijn werk moet. Hij wil dan echt niet meer in zijn eigen bed, bij mij liggen gaat dan nog, maar echt slapen doe ik dan ook niet meer.
Ik probeer als hij 's middags slaapt ook even te gaan liggen, misschien een idee?

Ooooooooo ik heb precies hetzelfde!!! 1 uur wakker en dan elk uur op de klok zien en tegen de tijd dat je eruit kunt ben je bekaf! Vanmorgen vanaf 5 uur echt wakker gelegen, om 6 uur er maar uit en toen van 8 tot 9 nog maar een uurtje geslapen!
's Middags is voor mij geen optie, want dan heb ik geen slaap, haha!!

Terug
Bovenaan