slaap zo slecht! :(

Hi meiden, slapen jullie ook zo slecht? Kan echt geen fijne houding meer vinden, bah! Slaap nu sindskort met een voedingskussen, dat scheelt wel iets. Wie heeft er nog tips???
 
Sorry geen tips voor je...
Slaap zelf ook slecht maar dat heb ik altijd al gedaan nu alleen nog net iets erger haha...

 
Ben bang dat slecht slapen erbij hoort ;)
Op moment wordt ik alleen maar wakker om te plassen, verder valt nu nog mee. Maar bij onze dochter kon ik ook heel slecht slapen, op het laatst nog slechter, toen twee nachten wakker geweest met weeën en bevallen en toen een huilbaby gehad, ik vraag me nog steeds hoe het mij gelukt is allemaal hahaha

Helaas geen super tip om je te helpen!
 
Bij de eerste ben ik ook met een voedingskussen gaan slapen. Ik lag altijd op mijn zij met het kussen onder mijn buik en in de rug.

Hopelijk slaap je snel weer beter, ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Heb zelf 2 weken last van slapeloosheid gehad...

Succes!
 
Hier ook hetzelfde verhaal, slaap ook slecht.
Met een voedingskussen gaat het een stuk beter, slaap daarom al sinds 12 weken met een.

Andere tips heb ik ook helaas niet.
 
hier nog een..slaap ook slecht maar dat is meer omdat ik verschrikkelijk aan het dromen ben..als ik iets gedaan heb of gelezen 's avonds voor ik naar bed ga, ben ik er de hele nacht mee bezig..heel iiritant..rust er niet v uit..
 
Terug
Bovenaan