Slaap

<p>Hoi allemaal. </p><p>Mijn dochter is nu 5 weken en echt een lief tevreden kind</p><p>Alleen nu us het zo dat ze niet alleen wilt slapen ik moet haar de hele tijd wiegen, vooral snachts breekt dit ons op, is dit normaal gedrag op deze leeftijd? Ze heeft wel buikkrampjes</p><p> </p><p>Groetjes nur</p>

Hoi,
Is heel normaal.
Elke baby heeft last van krampjes en vaak is dit snachts het ergst.
Heb zelf ook wat lopen wiegen toen ze zo jong was.
Toen ze 8 weken was sliep ze goed in eigen bed overdag en was het snachts heel wisselend.

Als je je er aan vast houdt dat het nog even duurt, kan het alleen maar mee vallen. Wissel vooral af met elkaar. De ene nacht alles voor jou, andere nacht alles voor je partner.

Heel normaal! Kindje wil graag bij je zijn en zoekt geborgenheid. 9 maanden samen, dan is het wennen in je eentje.

Ze heeft 9 maanden lekker meegewiegd in je buik dus alleen liggen ja zo stil en voelt niet veilig voor je kleintje. Lekker aan toegeven en smiddags gewoon een dutje meepakken om zelf bij te tanken. Over een paar weken zal het steeds beter gaan.

Heel herkenbaar! En dan ineens gaat het beter snachts. Vooral genieten van de tijd samen en smiddags even dutje doen of als meisje slaapt. Ij het weekend deden wij het vaak dat in man met onze zoon beneden bleef en dat ik 2-3 uur slaapt pakte en smorgens ook uitsliep.

Bedankt voor jullie reacties! Zo te lezen is het dus een fase.. Ik draag haar nu inderdaad in en draagdoek alleen het is lastig als ik even gauw wil douchen ofzo als ik haar neer leg begint ze luidkeels te krijsen.. Ik ben soms bang dat er wat met haar is 

Terug
Bovenaan