Slaap

Hallo allemaal.
Ik zit met iets wat me vreselijk frustreerd, mijn dochter heeft savonds moeite met slapen. Ze slaapt in mijn armen en zodra ik haar weg leg in haar bed gaan haar ogen open en gaat ze huilen. Dit resulteert in dat ik iedere avond 1.5 uur bezig ben om haar in haar eigen bed te krijgen.
Het laten huilen verhaal is geprobeerd werkt ook niet ze gaat dan helemaal over de zeik.
Iemand tips voor mij?

Na 20 minuten voel je het lijfje ontspannen en kan je haar wegleggen. Zeker niet vroeger. Maar ook niet heel veel later.
De slaapcyclussen zijn drie kwartier. Dus grote kans dat het niet voor lang is dat je haar weg kan leggen. maar alle beetjes helpen.
Schommelstoel zodat je in ieder geval zelf kan zitten.
Draagzak of kinderwagen overdag.

Ben vaak tot 3 uur 's nachts bezig geweest met mijn dochter, tot ze van zuivere uitputting in slaap viel. Ging tegen de zes maanden vanzelf over, toen we overgingen op de melk van 6 maanden, maar dat kan ook toeval zijn.

En hier ook dat laten huilen resulteerde in spugen van paniek. 
Maar het gaat ooit over. Echt waar.

Op den duur durfde ik helemaal niet meer te proberen haar zelf te laten slapen. Maar als je het nooit meer probeert, mis je ook het moment dat het wel weer lukt. Dus probeer het bevoorbeeld 1x per week toch even.
( Ik heb het niet over laten huilen, dat kan pas als het type huilen veranderd. Gewoon vermoeid, niet hysterisch.)

Terug
Bovenaan