slaap

Hoi,
nou zie ik een onderwerp over kinderbedjes/juniorbed.
Ik was er ook aan het denken omdat:
Mijn meisje (bijna) 19 mnd slaapt sinds een week echt onrustig.Eerder als ik haar s avonds in bed legde sliep ze tot s morgens.Ik hoorde haar soms wel eens 2 sec   s nachts maar hoefde er niet heen.Maar nu,als ik haar in bed leg,slaapt ze en paar sec later,ben net weg van kamer,begint ze te roepen en huilen,dan ga ik terug en blijf bij haar tot ze slaapt.((nee laten huilen heeft geen zin,raakt ze alleen maar van streek))Zo roept ze nu ook s nachts zo,een keer of 2/3...soms moet ik erheen soms valt ze weer in slaap.1 keer deze week lukte het haar niet en heb ik haar mee genomen na ons bed(eerste keer),hier viel ze in slaap maar werd wel regelmatig wakker,maar sliep dan ook weer.We hebben al een nachtlampje gehaald maar dit blijkt het niet te zijn....wie weet raad?Misschien juniorbed?
Liefs gaby

Hoi,

Jamie heeft een juniorbedje en hij slaapt er heerlijk rustig in. Wij hebben hem genomen, omdat ik zo'n last van mijn rug kreeg  van het tillen. Ik merk wel dat Jamie rustiger slaapt.
Maar nu ook sinds een week ongeveer is het snachts ook  huilen en in paniek enzo. Ik heb zelf het idee dat het weer een fase is. Jamie is nu trouwens ook bijna 19 maanden.  

Succes  ermee!  

Gr. natasja mv Jamie

Lorenzo heeft dat sinds een paar dagen ook
normaal is het om 19.00 naar bed en je hoort hem
niet weer tot s'morgens 8.00 maar nu
ik leg hem in bed en ben nog niet beneden of
hij brult alles bij elkaar en gaat volledig door het lint
gisteravond ben ik tussendoor naar hem toe gegaan
weer neergelegd en weer weg en zo steeds langer
gewacht voor ik weer naar hem toeging en toen was het na
2 uurtjes stil hij slaapt nog wel in een ledikantje
ik hoop dat het gauw over is