slaap

Wat kan een mens opknappen van 2 nachten redelijk goed slapen!! Gisteren en vanmorgen heerlijk kunnen uitslapen en de nachten gingen ook weer iets beter. Ben er maar 3x uit geweest! Ook de verkoudheid word eindelijk wat minder en ik raak nu heel veel slijm kwijt. Helaas wel door kotsend boven de wc te hangen, maar het komt er eindelijk uit waardoor ik wat meer lucht krijg.

Ook mijn man heeft eindelijk in de gaten dat ik dan toch echt hoogzwanger ben hihi. Toen ik gisterochtend heerlijk uitgeslapen beneden kwam was de afwas al gedaan en mijn dochter aangekleed en klaargemaakt.

Ik ben nu 38 weken en ik ga me beter voelen, wat een zaligheid!! Straks proberen een stukje te wandelen met mn dikke voetjes en verder lekker voor de tv schaatsen kijken.

Het kan dus toch...je beter voelen aan het einde van je zwangerschap...ondanks de laatste loodjes!

Succes dames en ik hoop dat jullie je ook iets beter gaan voelen!
Liefs ciomama

Hier is het andersom haha. Ik heb me de hele zwangerschap prima gevoeld maar kreeg vanaf week 36 ongeveer toch last van de laatste loodjes. Ik moet zeggen dat ik op zich nog prima slaap maar mijn buik doet zeer. Vk zegt dat er letterlijk een kind tussen mijn benen hangt en ja dat doet zeer en dat drukt op mijn litteken. Maar goed als t meezit ben ik er gauw vanaf maar ik reken nergens op hahah.

xx

Slaap!

wat kan dat heerlijk zijn, afgelopen 24 uur veel gedaan en de komende uren ook veel gepland!

beter gezegd, ik ga nu weer even slapen!

op mijn ouders na snapt iedereen nu dat het bi jmij menens is en wordt er hard voor me gerend

slaap lekker dames! zodner ben je nergens

Jaaa slaap is heerlijk... het begon echt goed.. wel vaak wakker, maar kon direct weer verder slapen.. en sliep best wel heel diep ondanks enorm veel dromen..............

maar ja mijn man besloot toch ook maaro m nog even ziek te worden ... we hebben een heerlijk virus te pakken.... dus hij er vannacht uit om naar de toilet te gaan............ ik dus klaarwakker...
Dus het begon goed, eindigde minder.. ben er maar om 6 uur uitgegaan !

Hoop dat het vanavond beter gaat........ Niet echt prettig om griep te hebben zo op het laatst !! bah :(

Terug
Bovenaan