slaap

Slapen jullie ook zo slecht? Ik ben best moe, maar als ik s avonds ga liggen kan ik niet slapen. Blijf naar het toilet lopen. Val pas om o.geveer14.00 u in slaag. Douchen wil soms helpen maar ook niet altijd. Als ik eenmaal slaap wordt ik zeker nog een paar keer wakker om naar toilet te gaan, dan val ik wel weer zo in slaap. Ik had dit de vorige keer ook in de laatste weken. Het is drama, wordt er zo ongelukkig van.

Ja hier nog een. Al wisselen goede en slechte nachten zich nog wel af. Gelukkig.

Ik denk dat t ook vooral te maken heeft met het feit dat je fysiek anders bezig bent. Tuurlijk is het dragen van een baby vermoeiend maar een uitlaatklep in de vorm van sport is er niet meer.
Ik loop zelf graag hard maar dat lukt nu al een aantal weken echt niet meer.
Doe wel yoga maar dat is toch heel anders.
Mis die fysieke inspanning. En slaap daarom ook slechter.

Het is gewoon heel irritant.

Kun je overdag nog even een powernap doen als je oudste slaapt ofzo?

Ik merk dat het wel helpt als ik ff 10 minuutjes slaap overdag.

Ja het komt echt door fysiek minder belasting. Maar zodra ik me fysiek wel inspan lig ik in de prak :)

Ik ging voorheen altijd nog even een tukkie doen met de oudste. Doe dat maar niet meer omdat ik dan s avonds helemaal niet slaap. Ik ben ook niet enorm vermoeid maar het is zo irr om niet te kunnen slapen.

Mijn zoontje heeft ook nog eens besloten dat middag ditjes zo voor baby 's is. Dus die slaapt sinds afgelopen weekend niet meer tussen de middag... Het worden lange dagen :)

Hier ook slechte nachten, en idd als ik 's avonds naar bed 'moet' kom ik gewoon niet in slaap en lig ik uren wakker, dan vervolgens weer eruit om naar toilet te gaan, weer proberen om een lekkere houding te vinden en dan wordt m'n oudste zoontje weer wakker, weer eruit, lig ik terug, begint de beeb weer op te spelen.. En ga zo maar door! ;-) Maar goed, ze zeggen niet voor niks de laatste loodjes wegen 't zwaarst hé, haha. Nog even en we zijn lekker van die dikke buik af, zal al zooooveel schelen, kan niet wachten!

Ik ook! Ik wil weer gewoon lekker kunnen slapen. Voel me er niet beter op zo. Ik raak uitgeput. Ik kan niet lekker liggen i.v.m. mijn bekken en ik word wakker en dan ben ik ongeloofelijk misselijk!

En als ik dan rechts van me kijk zie ik mijn man heerlijk in dromenland...

Ik heb gelukkig nog niet zo heel veel last ervan al ben ik 3-4 x per nacht wakker om te plassen. Gelukkig kan ik snel weer slapen. Helaas heb ik nu last van mijn keel die nu ook opgezet is. Hierdoor zaag ik hele oerwouden om met mijn gesnurk haha en rara wie kan er niet slapen? Mijn partner hihi

Ik slaap ook beroerd..ben eigenlijk een buikslaper maar draai nu van mn ene naar mn andere zij..met mn kussen voor onder mn buik..iedere x wakker..mn nek zit vast..ukkie is druk in de weer..pfff vermoeiend.maar heb mn energie zo nodig.gister verjaardag van de twins gehad, zijn 1 jaar geworden..vandaag moe en lui en draaierig..paar dgn ook niet lekker, hoofdpijn,misselijk..weet t ook niet..

Terug
Bovenaan