Slaapcoach

Wie heeft ervaring met een slaapcoach? Wat was de reden voor jullie om de slaapcoach in te schakelen? Bij welke leeftijd van jullie kindje? Heeft het geholpen? Hebben jullie een los consult gehad of een traject?

Onze zoon van vijf maanden slaapt zowel overdag als s nachts wisselend/slecht. We hebben al meerdere tips en adviezen online gelezen en een en ander uitgeprobeerd, maar zonder positief resultaat. De nachten beginnen op te breken in combinatie met werk.

Wij hebben hulp van een slaapcoach gehad toen mijn zoontje ruim 7 maanden oud was. Wij hebben een traject van 3 weken gehad.
Mijn zoontje had hevige reflux waardoor hij lange tijd niet op zijn rug kon liggen. Slapen ging enkel in de wandelwagen, auto, draagzak of op onze arm. Zelfstandig in slaap vallen ging niet. De nachten waren hels met in de ergste piek hooguit 1 uur slaap en verder een krijsend kind.
In de week voordat de echt coaching begon moesten we een logboek bijhouden. Onze nachten waren toen voor ons doen best goed met zo'n 6 tot 8 keer eruit moeten voor onze zoon (per keer eruit was minimaal een half uur bezig).
Na 3 weken coaching hadden we een kind dat zelfstandig in slaap viel en de hele nacht doorsliep! Overdag hadden we ineens ritme en weten zijn dutjes langer en effectiever.

Wij vinden het iedere euro waard door het gekost heeft een plukken er nog devruchten van (zoon is nu 21 maanden).

Je kunt altijd contact opnemen met een slaapcoach en het gesprek aangaan. Benoem waar je tegenaan loopt een wat je anders wil. Kijk in dat gesprek of het iets voor jullie is en of deze coach bij jullie past. Dit is allemaal nog vrijblijvend en kost niks en ze vinden het ook niet erg als je uiteindelijk niks afneemt.

Hoi! Wij hebben een slaapcoach van slaapkops ingeschakeld toen onze zoon 10 maanden was. Wel al 2x eerder op het punt gestaan om te doen, maar toen we het logboek bij gingen houden, hadden we opeens betere nachten. Op een gegeven moment trokken we het echt niet meer en hebben we een consult geboekt. Het ging toen wel al een heel stuk beter dus we hadden genoeg aan 1x een telefonisch consult en het plan werd goed opgepakt door onze zoon. We zijn enorm blij en tevreden en gelukkig en we hebben sinds eind oktober misschien 3-4 keer wat gerommel gehad met slapen en het is echt amazing!

Nou het ging bij ons vaker op en af dus ik denk zelf dat het meer toeval was. Toen we begonnen was onze zoon ook 5 maanden pas en toen ging het bij het logboek bijhouden dus beter dus toen dacht ik ja hij is ook nog zo klein. En toen bij 7 maanden ofzo nog een keer en toen ging het weer beter. Niet echt inzichten gehad, maar meer dat ik dacht ja die slaapcoach lacht me uit zo hahaha. En bij 10 maanden echt de knoop doorgehakt en echt het consult gedaan.

Terug
Bovenaan