<div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Mijn zoontje is nu 7 weken en een paar dagen.</div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">En hij vindt het t fijnst om bij mij in slaap te vallen. Omdat ik dan amper tijd heb om nog uets te kunnen doen ben ik een tijdje terug begonnen met hem meer te laten slapen in zijn eigen bedje. Dit was echt een ramp, anderhalf uur jengelen voor 15 minuten slaap. Toen ontdekte ik dat als ik hem, nadat hij bij mij in slaap viel, op zijn buik in de box legde hij lekker verder sliep. Dus dit deden we dan ook overdag. en hier had ik voor mezelf dan ook een ritme in gevonden. Nu is hij in ruim een week tijd verschoven van prima verhouding slapen - wakker zijn overdag naar helemaal biet slapen overdag en nu afgelopen 3 dagen naar continu slapen overdag. Waardoor de afgelopen 4-5 nachten erg slecht waren. Waar hij voorheen om de 3 uur kwam en soms zelfs eens een keer 4,5 uur tussen een voeding liet komt hij nu soms om de 2 uur of ligt hij huilend wakker. Als ik hem oppak en knuffel valt hij geregeld bij mij in slaap, als ik hem terug leg is hij na 15 minuten alweer wakker. Ik hoop dat dit een fase is. En waarschijnlijk is het aan mijn slaapgebrek te wijten, maar ik blijf maar huilen de laatste dagen. Ik word er zo onzeker van en ga me ineens van alles afvragen. Doe ik het wel goed? Moet ik hem meer ritme bieden? Moet ik hem laten huilen snachts? En door mijn slaapgebrek word ik eigenlijk ineens onzeker over alles. </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;"> </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Ik vraag me dan ook af hoe ik de nachten weer beter kan maken? Moet ik hem overdag dan wakker houden? Ik maak hem al wakker na 3 uurtjes na een voeding. Ik ga met hem wandelen met de kap open zodat hij veel kan bekijken, Ik speel met hem maar na een voeding valt hij vrijwel direct bij het boeren in slaap. </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;"> </div><div dir="auto" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 12.8px;">Vannacht heb ik hem na veel huilen vanaf 4 uur snachts maar weer bij me genomen en dan slaapt hij zo weer tot 06.00 uur. Terwijl de vorige voeding 02.00 uur was. Dus hij kan wel langere tijd tussen een voeding laten. Gevolg is dat ik vannacht maar weer 3 uurtjes heb geslapen en dit begint op te breken... </div>