Slaapgebrek...

Is er nog iemand die ook net als ik 's nachts voor geen meter slaapt... Erg frustrerend want ben de hele dag uitgeput! Heb nergens last van verder maar slapen gaat gewoon echt niet, ga naar bed val als een blok in slaap en 2 uur later wakker en lig tot de wekker gaat wakker :(. Doe overdag al geen dutjes meer omdat ik dan helemaal niet meer slaap... Sorry voor het genuil maar slaapgebrek maakt me huilerig en nuilerig... Ook niet erg handig voor de verdere omgeving want mijn humeur word er niet beter op haha.
Please iemand tips?!
Help! :)

Bij mij is het op het moment wat minder, maar klinkt verder wel bekend. Ook heel onrustig slapen met de meest rare dromen. Hoort er allemaal bij als ik het moet geloven... Sterkte ermee!

ja heel herkenbaar.zo moe zijn en dan s nachts maar een paar uur doorslapen.ik weet nog van mijn 1e zwangerschap dat ik op het einde alleen maar overdags kon slapen.het voelde als een soort jetleg.erg vervelend.het voordeel was wel dat de baby gelijk doorsliep s nachts.want zij slapen als jij wakker bent en als jij slaapt is de baby meest in je buik waker.
sterkte meid

vroeg wakker, vaak wakker en overal over nadenken....

wat langgewacht aangeeft klopt en dat is dus blijkbaar d enatuur
moeders worden er een beetje op voorbereid, minder slaap nodig voor als de kleine er is.....

dus het gaat nog minder worden :-(

nou meiden, er staat ons nog wat te wachten.. Gek is dat he, terwijl je zooooo moe bent toch niet kunnen slapen en dan gaan liggen piekeren (dat doe ik tenminste). Daarbij slaapt onze jongste nog steeds niet echt goed door dus vaak slaap ik net weer, wordt zij wakker..grrrr en manlief maar naast me snurken (goh, ik heb niks gehoord..) Probeer de dagen dat ik niet werk smiddags even een dutje op de bank te doen, jongste in bed, oudste voor de tv... ach, we zullen straks met nog minder slaap moeten doen..!
Sterkte ermee!
liefs

Ik slaap ook stukken minder, bij de eerste zwangerschap niet gehad. Ik denk maar zo, als je ligt rust je ook, maar gemakkelijk is het niet.
Soms ga ik gewoon namen liggen verzinnen, begin bij de a van het alfabet, voor ik bij z ben slaap ik weer ;-)

Pff vervelend zeg, als je niet kunt slapen terwijl je wel moe bent! Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik slaap 's avonds al eerder en slaap eigenlijk de hele nacht heerlijk door. Ik hoop dat het nog even zo blijft..
Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan